Uncle Scrooge Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Er ikke ny episode før 18.April! Noen som vet hvorfor? Blir kjipt å vente så lenge. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Du vet du er Gossip Girl-frelst når livet ditt er "forferdelig" fordi det er slutt mellom Chuck og Blair. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Eller da du gikk og var deprimert i en uke fordi Chuck Bass hadde sunket så lavt. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 S05E01 kom ut forrige uke! Lenke til kommentar
Sjøtispe Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Åå, Chuck. Her var det dødt, men jeg slenger meg på "åå, Chuck". Og skal jeg være ærlig så tror jeg egentlig at det er hans baby, for vi fikk ikke sett hva som stod på brevet fra legen! Men egentlig gidder jeg ikke at Blair skal være gravid, og jeg tror egentlig ikke at hele sesongen skal handle om hennes voksende mage (forhåpentligvis), så det er mulig hun snart har en spontanabort eller noe. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg bikker straks episode 100, S05E12, der gossip girl blir avslørt! My hopes are high, og jeg må si at jeg holder en knapp på Georgina, siden det ble så mye blest rundt henne ved/etter reunion. Ellers liker jeg Charlie/Ivy, av en eller grunn.. Mulig det er på grunn av the looks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå