Gå til innhold

Gossip Girl - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

We don't need tickets. I'm Chuck Bass.

Like.

+1

Første episode var over middels, men denne episoden var jo rett og slett knall bra! Damn, Chuck Bass er fortsatt elsk! Jeg håper ikke han ditcher den nye kjerringa til fordel for Blair senere. Men kjenner jeg amerikanske klisjeer rett, så er sikkert jenta Chuck med nå, slem. Som gjør at vi ikke syntes synd på henne. Kall meg sentimental, men jeg klarte faktisk å slippe noen tårer når Blair og Chuck snakket sammen :tease: Gleder meg fremover nå. Ny Chuck kan være bra. Og Juliet Sharp virker som en ny versjon av Georgina Sparks. Så Serena burde virkelig passe seg!

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Nja, helt greit. Synes fortsatt episode 2 var best. Men 4ern var hakket over 3ern. Litt teit slutt synes jeg. Hvordan skal Chuck og Blair "krige"? De er jo ikke barn lenger, og Blair har strengt tatt ingen hotell, og er vel heller student. Merkelig måte for å øke spenningen på. Nå syns jeg Dan må skjerpe seg litt, håper han er ferdig med Serena nå, ellers blir jeg irritert! Chuck er den "gode gamle" igjen, og de trengte vel ikke poengetere det med å la han sparke Ivan? Synes hele episoden ble litt "childish".

Lenke til kommentar

hehe, fighten mellom Blair og Chuck er jo nusselig :p

Standar drama dette her, og det med broren til hun som dater Nate ( glemt hva hun heter ) , slik jeg forstår det så er det han som vil ha hevn og ta ifra Serina alt hun har og eier?

Hva har hun gjort mot ham mon tro, virker litt snålt hele greia men... god underholdning

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...