Nikkor Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Indeed. Epic slutt på episoden i dag! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) We don't need tickets. I'm Chuck Bass. Like. +1 Første episode var over middels, men denne episoden var jo rett og slett knall bra! Damn, Chuck Bass er fortsatt elsk! Jeg håper ikke han ditcher den nye kjerringa til fordel for Blair senere. Men kjenner jeg amerikanske klisjeer rett, så er sikkert jenta Chuck med nå, slem. Som gjør at vi ikke syntes synd på henne. Kall meg sentimental, men jeg klarte faktisk å slippe noen tårer når Blair og Chuck snakket sammen Gleder meg fremover nå. Ny Chuck kan være bra. Og Juliet Sharp virker som en ny versjon av Georgina Sparks. Så Serena burde virkelig passe seg! Endret 23. september 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Han er sammen med henne, men hun liker han andre som igjen er sammen med hun andre(................) Kjempegøy. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 herlig episode ja, måtte trekke på smilebåndet når han sa "We don't need tickets. I'm Chuck Bass. " Serien blir jo bare bedre og bedre, masse god musikk og god underholdning. I Like Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Så nettopp siste episode nå, ikke like bra som episode 2. Men hvem var han duden på slutten? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 hakket dårligere enn 2en ja. Lurer også på hvem det er , skjønner ikke helt opplegget som dem driver på med jeg men vi får nok svar på det etterhvert vil jeg tro. Liker den nye Chuck jeg , fornuftig kar Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Må si jeg synes det har vært rimelig høy kvalitet på sesongen til nå, liker det jeg ser Synd på Chuck Endret 6. oktober 2010 av Glutar Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nja, helt greit. Synes fortsatt episode 2 var best. Men 4ern var hakket over 3ern. Litt teit slutt synes jeg. Hvordan skal Chuck og Blair "krige"? De er jo ikke barn lenger, og Blair har strengt tatt ingen hotell, og er vel heller student. Merkelig måte for å øke spenningen på. Nå syns jeg Dan må skjerpe seg litt, håper han er ferdig med Serena nå, ellers blir jeg irritert! Chuck er den "gode gamle" igjen, og de trengte vel ikke poengetere det med å la han sparke Ivan? Synes hele episoden ble litt "childish". Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 oh noes, nå er the old chuck tilbake, nå blir han en drittsekk igjen mot alle tenker jeg. Men meget dårlig gjort av Blair , følte faktisk veldig synd på Chuck. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 hehe, fighten mellom Blair og Chuck er jo nusselig Standar drama dette her, og det med broren til hun som dater Nate ( glemt hva hun heter ) , slik jeg forstår det så er det han som vil ha hevn og ta ifra Serina alt hun har og eier? Hva har hun gjort mot ham mon tro, virker litt snålt hele greia men... god underholdning Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det blir jo mer drama i hver og hver episode! Liker det egentlig litt jeg, fantastisk underholdning. Lurer også litt på hvordan dette blir for Robyn - hun må jo få et lite gjennombrudd i USA nå? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Herlig at Robyn var med , liker godt den artisen. Bra musikk Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg syns det begynner å bli i overkant mye drama nå, men fortsatt spennende å se på. Blir kanskje litt mange løse tråder denne sesongen, og det skal vel melkes enda mer i neste sesong. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Elsker at Jenny er tilbake, elsker at Chuck og Blair er sammen igjen og digger at Serena blir played. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jenny dro vel i slutten av siste episode? Likte litt det som skjedde med Serena. Men det viser seg at hun går for Dan i neste episode :/ At disse guttene ikke gir slipp på henne etter alt dette! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Takler ikke at det plutselig noen ganger går to uker mellom hver sending. Wtf? Lenke til kommentar
Kreative87 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Ny episode straks. Gleder meg! Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Er du sikker? tv.com sier: Season 4, Episode 12 – Aired: 1/24/2011. edit: Trodde kanskje du mente at det kommer ny episode i natt Endret 17. januar 2011 av Glutar Lenke til kommentar
Kreative87 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Trodde det. Kilden min var feil. Gjett om jeg ble skuffa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå