Gå til innhold

Gossip Girl - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Så The Sixteen Year Old Virgin idag, helt ok episode sammenlignet med 13 og 14 :)

Legger spørsmål angående slutten til episode 15 i spoiler, da slutten avsløres av det.

 

Noen som har en idé eller formening over hva som kan skje videre, med tanke på at Chuck blir lurt av moren sin? personlig tror jeg Jack, advokaten og moren kommer til å prøve å ta over "The Empire", men Chuck har beviset på glasset, så han får det tilbake, og støter moren sin vekk fra seg

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da fikk jeg sett siste episoden. Synd det som skjedde mellom Blair og Chuck, men det blir vel bare mer drama fra den kanten i neste sesong. At Georgina kom tilbake med en ekstra, var veldig genialt! Lurer på hva som skjer der fremover. Mens Chuck trur jeg ikke dør, IMDB spoiler vell litt av greia trur jeg, og viss han dør, så blir jeg skuffet. Vel, han har vært litt kjedelig i sesong 3, men det er fortsatt han og Blair som er minst kjedelige av gjengen.

Lenke til kommentar

Endelig ferdig med eksamenstid, så nå fikk jeg sett på de to siste episodene. Herlige episoder, likte tvisten med G og Dan. Tror ikke han er faren, sikkert noe G har funnet på igjen bare for å komme inn i deres lille gruppe, men tja..

 

Angående Chuck kommer han garantert tilbake, det hadde vært selvmord for serien å skrive han ut. Likte at han virkelig kjempet for det siste minnet han hadde av Blair, og kanskje det eneste håpet han hadde på å få henne tilbake.

Tror det blir bra at Jenny kommer ut av serien litt, har blitt mye styr med henne. Regner ikke med å se så mye av Eric egentlig, han er der jo omtrent bare når Jenny er med han, og det er egentlig litt synd, liker karakteren.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Da har enda en episode vært på luften, og denne likte jeg veldig godt!

Spesielt bra var Chuck sitt comeback som Chuck Bass og ikke Henry, når han fikk på seg dress og fikk en RR til å hente de. Tror det kan bli spennende å se hvordan det går når han er tilbake i NYC, regner med at han kommer til å endre seg ganske drastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...