McMuffin Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Argh, jeg vil ha visakort så jeg kan bestille sesongboksen fra play.com!! Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er det mandag natt det kommer nye episoder? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kan se ut til at det blir litt mere action igjen nå Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Du laster ned, right? Har enda ikke sett den nyeste episoden som kom ut på mandag, så må ta meg tid til det i dag. Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Bra start på sesongen da! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ja likte første episoden veldig godt, gleder meg til neste. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 De første 2 episodene har vært veldig bra. Virker som Chuck har blitt "mann" og Blair må lære seg å sosialisere som alle andre og Dan er jo kulere enn noengang. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Serien holder fortsatt samme kvalitet. Eneste som jeg ikke liker er hvordan Chuck har forandret seg, kommentarene er ikke like råe, og han begynner også bli veldig kjedelig. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Godt å få start på serien igjen ja, og er enig med dere om at den holder samme kvalitet som den alltid har gjort. Men noen endring , som Dan for eksempel har blitt the "cool" kid, mens blair har falt ned i gradene. Viser jo hvor forskjell det er på skolene og hvor de er hen, er ikke noe "klassesystem" der som dem går på collage nå Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Serien holder fortsatt samme kvalitet. Eneste som jeg ikke liker er hvordan Chuck har forandret seg, kommentarene er ikke like råe, og han begynner også bli veldig kjedelig. Ja enig, er ikke like moro nå som han er sammen med Blair. Håper han dumper henne. Lenke til kommentar
kaize Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Tja, jeg synes det er bra de er sammen, så Chuck skjerper seg litt, men vi ser jo at Chuck er fremdeles Chuck, bare litt forbedret i mine øyne Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Chuck og Blair tror jeg kan bli spennende fremover. Savner Jenny, hun har jo ikke vært med i det hele tatt i denne sesongen! Lenke til kommentar
Spiderlove Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Hva tenker der om de altfor store foskjellene fra bok til tv? hvorfor har da dette skjedd? Endret 5. mars 2010 av Spiderlove Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som kan si noe om når serien begynner på igjen? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 On break, returns: 2010-03-07 Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Har sett en del på denne serien i det siste, kommet til sesong 3 episode 8 noe jeg tror er en av de siste som er laget til nå, god serie, men blir ofte litt forutsigbart og urealistisk, denne gjengen med mennesker hadde ikke hatt disse kranglene og forholdene på ekte? Det tviler jeg på, men jeg må si jeg digger Chuck Bass og også Nate Archibald er kul Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er en veldig overfladisk serie, ja. Men en bra en, for all del. Gleder meg sinnsykt til neste episode kommer hvertfall hvis den lever opp til traileren ( http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=1341560465057&ref=mf ) Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Bra trailer! Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå