ftbllftbll Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 det er vel bare no organiserte bordell greier er det ikke? MEN ble carr ansatt igjen? skjønte ikke hva hun rektoren sa på slutten der. kleint for dan hvis hun blir ansatt igjen...=) Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen som vet når sesongboksen kommer ut i Norge? tenker på sesong 2. Lenke til kommentar
jur_gus Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Virker som hun kommer til og få tilbudet ihvertfall! Kjempe bra serie, man må jo bare få med seg alt :-) Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Og når fortsetter sesong 2? Mulig jeg ikke har fått med meg noe. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 For USA, kommer det nye 9.mars Sjekk alltid IMDB de har alltid svar. Lenke til kommentar
Chuck_Bass Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som vet når sesongboksen kommer ut i Norge? tenker på sesong 2. Sesongen må bli ferdig først. Så langt er det oppført 22 episoder i sesong 2. Håper det kommer flere da. Neste episode som er episode 18, kommer på tv i USA 16 mars. Her kan du se episodene. Scroll helt ned ;p) Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Da har jeg litt å ta igjen følger helst med på norsk TV, hvor de har kommet til episode 9. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Chuck er mitt forbilde, digger han <3 Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 OK, må bare spørre: Noen menn/gutter som ser på dette? Jeg bare lurer. Spør fordi de fleste i klassen mener at det er en serie for chicks only. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg er komfortabel nok med min egen seksualitet til å kunne se på det - og ja, jeg er gutt Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Kjenner like mange gutter som liker denne serien som jenter, er gutt selv og liker serien. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Må si at denne serien gjør akkurat det samme med meg som The OC gjorde. Jeg ser at man nærmer seg en happy ending, men produsenten klarer å voldta det hver jævla gang, noe som er grunnen til at jeg fortsetter å se på, i håp om happy endings. Har dog bare sett sesong 1 så langt og holder på og skaffe det som er av sesong 2 nå. Endret 16. mars 2009 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg er komfortabel nok med min egen seksualitet til å kunne se på det - og ja, jeg er gutt Ja, ser på "Ugly Betty" osv. selv, da. Jeg er 100% sikker på min seksualitet, og har sett flere episoder av denne serien, og jeg liker den. Jeg spurte bare for å se hvor "utbredt" den tanken var. Har ikke sett mer enn fem episoder av sesong 1... Får se og ta igjen TVNorge snart. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 OK, må bare spørre: Noen menn/gutter som ser på dette? Jeg bare lurer. Spør fordi de fleste i klassen mener at det er en serie for chicks only. Hører den mye sjæl, men ser ikke hva som er "gayt" med å se på pene damer i en drit fet serie Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 OK, må bare spørre: Noen menn/gutter som ser på dette? Jeg bare lurer. Spør fordi de fleste i klassen mener at det er en serie for chicks only. Hører den mye sjæl, men ser ikke hva som er "gayt" med å se på pene damer i en drit fet serie Støtter den mr GnoM. Hehe. Greit og ha noe og diskutere på skolen også Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg er gutt og digger rett og slett denne serien, og skjønner ikke helt hvordan det kan være gay å se en serie... Er på episode 16 av første sesong og digger alt ved den, men hater Georgina og alt hun fører med seg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Da har du mye artig "tv" å se igjen Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 OK, må bare spørre: Noen menn/gutter som ser på dette? Jeg bare lurer. Spør fordi de fleste i klassen mener at det er en serie for chicks only. Har sett alle episodene, og digger det. De som ser på det som en " chick " serie har nok ikke sett det selv, pluss at navnet i seg selv er jo jentete Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Liten spoiler på sesong 2 episode 20 for dere som ikke har sett den Hva i all verden gjør Nate med Blair nå da? Bah Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Liten spoiler på sesong 2 episode 20 for dere som ikke har sett den Hva i all verden gjør Nate med Blair nå da? Bah Spoiler: Blææh, så enig! Å hva er det Chuck(theman) og Vanessa driver på med da ( ikke at det gjør noe, alle ska få ) - hehe! Gleder meg til å se hva de kommer til å gjøre med penga til Yale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå