Cryflopp Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 nei episode 18 er siste episode som har blitt vist, og det var visst siste episode i sesong 1 Så nå får vi bare vente i spenning på sesong 2. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ja nå var sesong 2 igang, hva syntes folket om sesongpremieren ? Jeg syntes det var en god episode jeg virka som de fleste var deprimerte og savna hverandre under sommerferien Og Dan var jo blitt litt av en playah ;P Men det er nok Serina som blir hans girlfriend in the end. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 konge start, gleder meg til neste ep Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det var så utrolig bra at Serena og Dan ble sammen igjen! Holdt på å dø da de slo opp i siste episoden av sesong 1, eller når det var .. Neste episode kommer vel i natt i USA, så det går vel an å laste ned i morgen! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det var så utrolig bra at Serena og Dan ble sammen igjen! Holdt på å dø da de slo opp i siste episoden av sesong 1, eller når det var .. Neste episode kommer vel i natt i USA, så det går vel an å laste ned i morgen! Da gikk det vel motsatt retning i gårsdagens episode gitt.. Likte godt at B ble dumpa foran hele sosieteten Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 hahaha, var konge episode. Likte hvordan Serena visste sin ekte side, selv om jeg ikke helt er overbevisst om at det er sånn hun er. Dan ble litt overraska, ligger ann til mye drama i denna sesongen. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Litt offtopic, men tør dere som er gutter innrømme at dere ser på denne serien? Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Litt offtopic, men tør dere som er gutter innrømme at dere ser på denne serien? jepp:) Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Litt offtopic, men tør dere som er gutter innrømme at dere ser på denne serien? jepp:) ja , inrømmer det jeg Ikke noe å være flau av det da, selv om det er litt jenteserie Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 god episode den siste ja , Krig mellom D og S Ser ut som S har tatt kronen fra B nå , nye dronninga blir visst S ser det ut som. Ble litt øvid når jeg så at Chuck betale hun dama som "likte" dan for å late som at hun likte han, ser ikke ut til å gå veien for dan dette her nei :/ Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Morsom den siste episoden også. Chuck er så smooth at det er helt rått. Følte vi ble litt bedre kjent med ham også. Liker dan mindre og mindre. Fyren er så moralsk at jeg får helt fnatt. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 koffør e ikkje gg kommet? :O når kommer det? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 next episode : 24: 2x06 -- New Haven Can Wait (Oct/13/2008) altså 13 oktober Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Myepisodes.com så får du vite alt om det der på forhånd. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nye sesongen har overgått all forventing for min del. Mye drama, mange tvister og uventede ting som har skjedd. En av seriene jeg gleder meg mest til i serieuka. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 helt enig. Det var pause forrige uke, og tirsdagen føltes nesten litt rar Ny episode i morra! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jepp, ser frem til den. Selv om de har ganske hard konkuranse på tirsdager. Er så mange gode serier som kommer da, alltid et dillemma hva jeg skal se først. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tirsdager er brutale.. er 7 serier jeg følger med på som kommer på tirsdager. Prison Break, Gossip Girl, Heroes, CSI Miami, How I met your mother, big Bang theory, Sarah Connor Chronicles.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå