kloningen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 hei. jeg starter på vidreegående til høsten. I den forbindelse kommer jeg til å få bærbar pc på skolen. det er en HP Compaq nx6325 Notebook PC Men vi må selv sørge for mus og annet utstyr. Så mitt spørsmål nå er: kan jeg kjøpe G7, mx 100 eller hvilken som helst bluetooth mus og koble den direkte på pc-en? slik at jeg ikke bruker senderen som følger med musa. ville vært mye kjekkere vis jeg slapp en stygg sender som stikker ut av dataen. tenk hvis jeg glemmer at den står i. så slenger jeg hele skiten i sekken. da kommer nåkk senderen til å knekke 8856795[/snapback] hvis det er med sendere, er det 98% sikkert at det ikke er en bluetooth mus.. Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 her er noen mus jeg kunne tenke meg. tror dere disse går på pc-ens BT? kom gjerne med andre forslag også. musa må ikke koste over 600 kr Logitech Cordless Click! Plus Logitech MX610 Logitech VX Revolution Logitech MX1000 Trust MI-5400X Bluetooth Optical Mouse ps: det er viktig at musa har to tommelknapper. edit: tror jeg blir å gå for musa fra Trust, siden den ligner på musa (MX 518) jeg har til min stasjonære pc. tror dere den er bra? 8858729[/snapback] Vet ikke hvordan krav du har, men jeg vil av generell erfaring fraråde deg kjöpe et produkt fra Thrust, da de har lave priser med elendig kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå