Gå til innhold

Age of Conan: Normal eller FFA-PvP server?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PvE er fett det.

Men tror ikke det er det som skiller ut age of conan. God pve er det i mange spill. Beste av det jeg har prøvd er i lotro, men der er det jo ikke nok av det. Er i grunnen lei PvE, og starter med conan pga pvp'en.

 

må nok gjøre pve en del etter at FC har sakt at det beste gearet kommer fra pve...

Helt håløst at et spill som age of conan som skal ha focus på pvp skal ta med seg denne dårlig mmorpg vanen.

IMO er den beste løsningen slik:

Pvp gear er best i pvp, pve gear er best i pve, crafted er en all-rounder.

Beste pve gear er like vanskelig å få tak i som beste pvp gear.

crafted er aldri besst men bra så det faktisk er noe grunn å lage det.

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar
Pvp gear er best i pvp, pve gear er best i pve, crafted er en all-rounder.

Beste pve gear er like vanskelig å få tak i som beste pvp gear.

crafted er aldri besst men bra så det faktisk er noe grunn å lage det.

gratulerer, du beskrev nettopp hvordan det er i aoc..

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Pvp gear er best i pvp, pve gear er best i pve, crafted er en all-rounder.

Beste pve gear er like vanskelig å få tak i som beste pvp gear.

crafted er aldri besst men bra så det faktisk er noe grunn å lage det.

gratulerer, du beskrev nettopp hvordan det er i aoc..

 

Trodde det var slik i mange mmorpg spill der ute.

Kanskje ikke prikk lik, men noe i den duren.

Lenke til kommentar
Pvp gear er best i pvp, pve gear er best i pve, crafted er en all-rounder.

Beste pve gear er like vanskelig å få tak i som beste pvp gear.

crafted er aldri besst men bra så det faktisk er noe grunn å lage det.

gratulerer, du beskrev nettopp hvordan det er i aoc..

 

Trodde det var slik i mange mmorpg spill der ute.

Kanskje ikke prikk lik, men noe i den duren.

trodde også det, men atlebear vet vist noe vi ikke vet.

Lenke til kommentar

Det er jo ik sånn da! viss ik hadde jeg ik sakt det.

 

Dette ble nylig sakt:

 

“If you want to get the best armor and weapons in Age of Conan, you’re going to have to raid, something you can’t actually engage in until you hit level 80. There’ll still be dungeons that players can band together and delve into before the cap, but for large-scale, 24-player encounters against enormous bosses that require highly coordinated attack patterns to defeat, you’ll have to wait until the end game.”

 

 

 

http://www.keenandgraev.com/?p=997Ta og les her du smartass, så skjønner du kanskje hva jeg mener

 

Btw jeg heter AtleBer, ikke AtleBear.

Er da ingen wrestligutdøver :p

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar
Det er jo ik sånn da! viss ik hadde jeg ik sakt det.

 

Dette ble nylig sakt:

 

“If you want to get the best armor and weapons in Age of Conan, you’re going to have to raid, something you can’t actually engage in until you hit level 80. There’ll still be dungeons that players can band together and delve into before the cap, but for large-scale, 24-player encounters against enormous bosses that require highly coordinated attack patterns to defeat, you’ll have to wait until the end game.”

 

 

 

http://www.keenandgraev.com/?p=997Ta og les her du smartass, så skjønner du kanskje hva jeg mener

 

Btw jeg heter AtleBer, ikke AtleBear.

Er da ingen wrestligutdøver :p

Hva med at du faktisk leser HELE artikkelen før du gjør opp en mening?

 

Og det den sier er det beste pve utstyret kommer fra raiding, mens det beste pvp utstyret kommer fra pvp og crafting. Senest i denne ukens friday update sier erling det, i hyborian insider #2. Så ikke les en artikke eller se en film og gjør opp en mening smartass.

 

fra samme artikkel du leste:

"The whole point of the system is for only the most skilled players to rise to the top, instead of having everyone who put in enough time eventually get to the highest PvP level. Once you do get high enough, special equipment unlocks and becomes available for purchase, and the gear is supposed to be extremely powerful. It’ll be comparable to raid gear, though its statistical bonuses will benefit PvP play more than PvE. According to Gaute, raid gear will be more accessible than the high-level PvP gear.”"

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

realistisk og realistisk... Det burde også være noe slags straffer får å drepe folk utenfor PvP sonene. Det er jo liksom ikke sånn at man dreper alle man ser, det blir ikke særlig realisitisk. tenk nå... hadde du blitt tatt for mord i en verden som conan hadde du nok fått hodet ditt kuttet av i løpet av den neste halvtimen. Det burde ikke være slik at man kan gå rundt å drepe ubegrenset.

Lenke til kommentar
realistisk og realistisk... Det burde også være noe slags straffer får å drepe folk utenfor PvP sonene. Det er jo liksom ikke sånn at man dreper alle man ser, det blir ikke særlig realisitisk. tenk nå... hadde du blitt tatt for mord i en verden som conan hadde du nok fått hodet ditt kuttet av i løpet av den neste halvtimen. Det burde ikke være slik at man kan gå rundt å drepe ubegrenset.

du har ikke lest så mange av bøkene eller tegneseriene ser jeg ;) folk blir drept for bagetell krangling utenfor puber daglig, det gjelder dog å komme seg unna før byvakta kommer. Allikevel er mord, krig og drap daglidags i den hyboriske tidsalder.

 

og som DNA sier, dette er et spill. På pvp server er alle sonene man kan gjøre pvp i en pvp sone uansett. og de sonene som ikke er pvp på en pve server kan man ikke drepe noen heller.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

du har så rett... har egentlig ikke lset en dritt :p

 

men bare antok det :blush:

 

Uansett, ser ut til at PvP serverne ikke blir sånn at man kan angripe alle man ser, overalt.

 

Det ser ut som at det heller blir spesielle regler inni PvP sonene. I PvE sonene kan man velge om man kan bli angrepet i disse sonene mens i PvP kan alle bli angrepet enten man vil eller ikke.

 

Det er slik jeg fårsto det på den community siden.

Lenke til kommentar

PvE server = Fri-PvP kun innenfor 3 soner i hele verdenen. Disse sonene heter The Border Kingdoms.

 

PvP server = Fri-PvP innenfor alle sonene forutenom de tre "hoved" byene til de forskjellige "rasene"

 

 

Tortage er en annen "story". Der vil det være totalt fri for PvP på en PvE server, mens det vil være litt PvP på en PvP server.

1-5 er dog "PvP fritt" hos begge.

Lenke til kommentar
*Snip*

Så hva er "FFA-PvP" da? Det samme som du beskrev som PvP...? Er litt forvirret.

 

I så fall blir det PvP- server for meg. Liker den følelsen at man kan ganke, men da må det så klart gå an å bli ganket også som også er morsomt når det er en gang i blant.

 

I hvert fall i WoW når man får med seg vennene sine å jakter på den andre motparten

Endret av Del1
Lenke til kommentar
*Snip*

Så hva er "FFA-PvP" da? Det samme som du beskrev som PvP...? Er litt forvirret.

 

I så fall blir det PvP- server for meg. Liker den følelsen at man kan ganke, men da må det så klart gå an å bli ganket også som også er morsomt når det er en gang i blant.

 

I hvert fall i WoW når man får med seg vennene sine å jakter på den andre motparten

PvP server i AoC kalles FFA siden det ikke er faksjoner, alle er fiender eller alle er venner om du vil. Bortsett fra det er det en helt vanlig pvp server, ikke noe item loot etc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...