Gå til innhold

Stygg feilmelding etter bytte av CPU. Hjeeelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Format C:    :D  

Hvorfor må dere mase om det heletiden, format:c er den siste måten du fikser et problem på etter at du/eg /dere har prøvd å hjelpe han med å prøve fikse problemet. La oss se om han for det til uten og formatere. Alle oppdateringene først, brikke settet, winxp sp1 osv. :wink:

Lenke til kommentar

Men hva er dette med SSE? Noen som gidder å forklare?

SSE står for 'Streaming SIMD Extensions' og er et instruksjonssett som tidligere har vært forbeholdt Pentium prosessorer fra Pentium 3.

Dette instruksjonssettet ble integrert i Athlon prosessorer fra og med XP serien. Meningen med dette settet er å akselerere multimedia og 3d-applikasjoner.

Lenke til kommentar

Jippi. Problemet er (nesten helt) fikset nå. (ble vel det natt til søndag)

Jeg er ikke sikker på hva som gjorde utslaget siden jeg både reinstallerte Via Hyperion 4in1 og la inn masse fixes for WinXP samtidig.

Jeg ble iallefall kvitt problemet med at 3dMark stoppet og at jeg kunne få bluescreen ved bruk av Internet Explorer. Det er det viktigste. :)

Jeg slettet WCPUID og la det inn på nytt men jeg får fremdeles bluescreen hvis jeg prøver å gå inn i det. Menmen, trenger ikke det programmet og de andre problemene er fikset.

Hehe, mange som ropte om format. Det var ikke aktuellt, da dette er for lettvint (feigt?). :wink:

Vil takke så mye for alle forslag! :)

Det viser at forumet virker som det skal :D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...