theoriginalAidskake Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg fikk veldig lyst på milkshake nå, men har ikke det jeg trenger for å kjøpe. Noen som vet om en god milkshake i Oslo/Osloområdet som bare MÅ prøves? 8920679[/snapback] Den fra Smak i Karl Johan burde du prøve! Jeg syntes pistasj er best, men en kamerat som elsker pistasjis likte den ikke i det hele tatt. Litt spesiell smak på akkuat den. Men den med sjokolade er kjempegod også, så anbefaler den. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Vaniljeis + Sjokoladeis + Smeltet Melkesjokolade + Melk = Slurp.. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Korleis laga McDonalds sin milkshake? Pleie å bruke sørlands is og melk men syns smaken blir litt lite av sjokolade.. Tips? Har testa Oboy men syns fortsatt det var litt lite sjokoladesmak. McDonalds sin er btw himmelsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Korleis laga McDonalds sin milkshake? Pleie å bruke sørlands is og melk men syns smaken blir litt lite av sjokolade.. Tips? Har testa Oboy men syns fortsatt det var litt lite sjokoladesmak. McDonalds sin er btw himmelsk. 8943157[/snapback] MacDonalds' sjokoshake har jo knapt nok noen smak av sjokolade overhodet. Har du prøvd med Mövenpick? Det er den kraftigste sjokoladeisen jeg vet om, dog relativt høyt priset. Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei alle milshake-elskere! Det er godt å se jeg ikke er helt alene!! Har en herlig oppskrift jeg lærte av en kamerat for litt siden.. 1. Ta vaniljeis oppi et glass!!(med små sjokoladebiter er det ekstra godt) 2. Ta Nesquik/Oboy pulver oppi glasset med is! 3. Tilslutt tar du 20 cl melk i glasset... Fikk du den samme som jeg lagde, kommer du til å elsker den NAM NAM Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 McDonalds' er vel litt softisaktig, syntes jeg. Tror det er vanskelig å lage en tilsvarende. Er det vanilje-sørlandsis du bruker? Det er jo godt å lage av sjokoladeisen deres, men den er sjeldent å få kjøpt i butikkene der jeg bor... Lenke til kommentar
tzex Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Det er veldig veldig godt med en god hjemmelagd sjokolade milkshake... Endret 26. juni 2007 av tzex Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg og kusina mi skulle lage smoothie tidligere i dag, men endte opp med en veldig god milkshake. Vi brukte vaniljeis, frossne skogsbær og lettmelk. Godt alternativ når man ikke har det som skal til for å lage sjokolademilkshake På wiki books fant jeg en side med oppskrifter. Super foamy hørtes merkelig ut Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 På wiki books fant jeg en side med oppskrifter. 8948694[/snapback] Hmmmm.. tror jeg trenger oreos. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 1 stk. blender. Helmelk. Vaniljeis med tiny sjokoladebiter. Banan. Jordbærsyltetøy. Hell oppi, blend it, taste it. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 1 stk. blender.Helmelk. Vaniljeis med tiny sjokoladebiter. Banan. Jordbærsyltetøy. Hell oppi, blend it, taste it. 8966049[/snapback] DEN SKAL TESTET UT. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Min favoritt: melk (IKKE SKUMMA) vaniljeis sjokoladesaus/topping (evt. sjokoladeis, men blir ikke like fornøyd med det) banan valnøtter Ånei, faen nå må jeg lage Lenke til kommentar
paalekal Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hjemmelaget med jordbær, det er godt. Hvis jeg ikke har jordbær så tar jeg sqeeze jordbær flaska å heller godt oppi før jeg mixer det sammen 8866307[/snapback] Enig... Vanilje/jorbæris, Jorbær og melk... Det beste... nr2 er med vaniljeis, melk, oboy og sjokolade saus... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg har aldri vært noen milkshakefan, men for noen måneder siden smakte jeg en meget god milkshake da jeg var på tur I Ghana. Kanskje jeg har endret mine smaksanser. Jeg får teste ut noen av disse oppskriftene å se om det faller i smak Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hadde tre glass meg Sjokomilkshake igår, drit go 5 Dl melk 7 kuler is 7teskjeer med oboy/nesquick Vips, en smooth milkshake Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Sjokolademilkshake er godt det Men skal begynne å variere nå. Mitt neste prosjekt: Vaniljeis Maryland-cookies Melk Den MÅ jo være god! EDIT: Den var god Fint alternativ med kjeks om man ikke har sjokolade/bær Endret 3. juli 2007 av Helpsomer Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ah! Milkshake er digg! Drakk en milkshake i LA i fjor som var drit digg! Husker dog ikke hva stedet het da... Ellers liker jeg veldig godt min egen hjemmelagde milkshake som består av: -Masse vanilje is -Masse skjokoladepulver -Litt lett-melk Liker ikke når milkshaken er altfor tykk, derfor tar jeg kanskje litt mer melk i enn det andre tar i... Den er ihvertfall også utrolig digg! Anbefales! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 10 friskis i miksern full gass og drikk! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg prøvde den Oreos-shaken som var i en link lenger opp her. Den ble egentlig ganske god og en slager hos småsøskene i familien. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Diverse oppskrifter jeg har funnet på nett: Milkshake med yoghurt 3 dl melk 1 beger (175 ml) fruktyoghurt 1 ss sukker Bær til pynt Bacardi Strawberry Milkshake 4 cl Bacardi Carta Blanca 3 kuler jordbæris 8 cl melk Godterimilkshake 1\2 pk nonstopp 5 bamsemumser 3 ss sjokoladeis 3 dl melk 3 ts sjokolade saus Diverse (tvilsomme?) oppskrifter. Jeg har ikke prøvd noen av disse selv, men hvis noen gjør det så husk å si fra om den ble god eller ikke Plomma2, jeg tror jeg må prøve å lage den der Oreos-shaken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå