-Shark- Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Vanilje shaken fra Mc donalds er god Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Sjokolademilkshake er det beste etter min mening, men en med karamellsmak kan også være godt. Da jeg var i USA så spiste jeg på en retro gatekjøkken-aktig restaurant hvor de serverte ulike typer milkshake. Blant annet en med peanut og sjokoladesmak. Nyskjerrig som jeg var så prøvde jeg den. Var ikke det beste jeg hadde smakt, men det var faktisk ikke så ille. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Milkshaken på hotellet her i bygda er drit go, McDonalds suger elg! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Gode milkshaker: Den på manglerudsenteret 31 kr De på tenerife McDonalds milkshake Endret 17. juni 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Alt som inneholder jordbær eller sjokolade er bra nok for meg! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Enig med Plomma2. Hvis man ser bort ifra at man sannsynligvis dør når man er 35 er vaniljemilkshaken på Mac'ern konge. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Milkshakene i syden er digg! Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Milkshakene i syden er digg! 8893011[/snapback] Jeg synes alle jeg smakte der var for tynne og manglet sjokoladesmak...Men ja, var uansett herlig å sittå drikke dem i sydenvarmen, så selve drikkeopplevelsen synes jeg er bedre der Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Hvordan er det å lage milkshake av krokanis? Klarer man å kutte opp alle de små mandelbitene, eller blir det bare ekkelt? Lenke til kommentar
macciato Skrevet 18. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2007 Hvordan er det å lage milkshake av krokanis? Klarer man å kutte opp alle de små mandelbitene, eller blir det bare ekkelt? 8893183[/snapback] Milkshake på krokanis funker helt fett! ikke noe prob. med nøtte og krokanbitene:) Kjempegodt er det også! Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 19. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2007 Milkshakene i syden er digg! 8893011[/snapback] Jeg synes alle jeg smakte der var for tynne og manglet sjokoladesmak...Men ja, var uansett herlig å sittå drikke dem i sydenvarmen, så selve drikkeopplevelsen synes jeg er bedre der 8893149[/snapback] har jordbær eg Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg fikk veldig lyst på milkshake nå, men har ikke det jeg trenger for å kjøpe. Noen som vet om en god milkshake i Oslo/Osloområdet som bare MÅ prøves? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Aldri vært noe fan av milkshake, har ikke smakt så mange typer da, bare disse i sånn tynn, tynn plastikk (etter hva jeg har sett så har de endret emballasje nå). Hvilken burde jeg prøve av de som er i dagligvarebutikken? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Av de i dagligvarebutikken så syntes jeg at 24-shaken er god, men det høres ut som om at det er den du beskriver og sier at ikke er god. Da vil jeg heller anbefale at du prøver å lage deg en selv hvis du har blender. Ta is i den smaken du vil ha, og tilsett f.eks sjokoladesaus hvis det er sjokoladeis, jordbær hvis der er jordbæris osv. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Aldri vært noe fan av milkshake, har ikke smakt så mange typer da, bare disse i sånn tynn, tynn plastikk (etter hva jeg har sett så har de endret emballasje nå). Hvilken burde jeg prøve av de som er i dagligvarebutikken? 8925872[/snapback] 24 - milkshaken i den lille kartongen er passe god, men kan ikke måle seg med en som lages på gatekjøkken... Lager man selv kan man jo kjøpte f.eks. melkesjokoladeis - i stor eske fra diplom - is. Bare bland det med melk og milkshaken blir ganske så god Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 jeg lagde en ganske god en nå. vanile is melk karamell saus melk Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Mmmm.. Sitter å super på min hjemmemekka sjokolade-milkshaken Drit go Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Mmmm.. Sitter å super på min hjemmemekka sjokolade-milkshaken Drit go 8936110[/snapback] Også deler du ikke oppskriften med oss? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 Har ikke noe oppskrift. Blander sammen Melk, Vaniljeis og Oboy/Nesquick. Tar kanskje 6 kuler med is, 3-4 dl med melk og et par spiseskjeér med sjokoladepulver.. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Det beste er jo helt klart Italiensk Milkshake i Italia! Ikke bare er isen best der, men de legger liksom litt mer av sjelen sin i det enn de på Gatekjøkkenet i Nordland eller McD. Forresten: Bestiller du en frappe i Italia får du Milkshake, ikke iskaffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå