Vannfrisk Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Milkshake La merke til at det ikke var en egen milkshaketråd, og det må vi jo ha! Her kan vi skrive om milkshaken på det lokale gatekjøkkenet, de som selges i butikkene, oppskrifter og lignende. Jeg synes 24 shaken er god, men den på gatekjøkkenet var bare himmelsk, såfremst den ble laget på riktig måte, inntil milkshakemaskinen ble modernisert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 hjemmelaget shake med sjokladais og helmelk namm Lenke til kommentar
macciato Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Beste shaken som finnes: (skummelt god egentlig) Sjokolademilkshake fra Det lille kjøkken i ei bygd i Nordland (ved narvik) som heter Bjerkvik Hver ferie jeg er der drikkes den her:) Veldig glad jeg ikke bor der, ettersom tanken på hvordan jeg ville sett ut med den shaken rett ned i gata tilgjengelig hele tiden er! Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Åh, bra tips. Skal prøve å huske det neste gang vi skal kjøre forbi der Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Pistasjshaken hos Smak i Oslo er sinnsykt god. Koster 29,- Lenke til kommentar
macciato Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Åh, bra tips. Skal prøve å huske det neste gang vi skal kjøre forbi der 8856791[/snapback] Good Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) SJOKOLADE-MILKSHAKE Det er et stort ++ hvis det er klumper av is i milkshaken Endret 14. juni 2007 av Lilja4ever Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 På et (det eneste!) gatekjøkkenet i Svolvær lager de en helt sykt god milkshake med den isen du måtte ønske. Sjokolade og pistasj eller bare pistasj er _genialt_. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Det var den jeg siktet til! Men de har byttet ut maskinen, og nå er den ikke like god som før... Likte før da den var litt klumpete, mens nå er det bare "mos". Men den er fremdeles litt god, selv om den har mistet litt av sjarmen. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 På et (det eneste!) gatekjøkkenet i Svolvær lager de en helt sykt god milkshake med den isen du måtte ønske. Sjokolade og pistasj eller bare pistasj er _genialt_. 8859555[/snapback] Jaa, svolværs gatekjøkken (havna/svolvær grill) har den beste milkshaken eller hadde...før de fikk ny maskin.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Å lage milkshake av Sørlandsis Sjokolade kan anbefales. Isen har ganske kraftig smak og gode sjokoladebiter. Har noen lagd milkshake av Mövenpick? Isen er jo fantastisk god, spesielt sjokoladevarianten... Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg prøvde med sørlandsis en gang, men den ble mislykket. Hadde ikke blender da. Neste gang jeg lager, så ska den bli fantastisk god! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Flott med en tråd som dette, da milkshake er veldig aktuelt nå på sommerstid. Selv har jeg ingen anbefalinger, men jeg er mer enn villig til å prøve ut en del av tipsene her. Kommer med tilbakemeldinger om de forskjellige variantene i løpet av helgen. Endret 14. juni 2007 av Kadmium Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Sørlandsis med sjokoladebiter, tre spiseskjeer O'boy, lettmelk, to bananer. Is og lettmelk måles til selv, til ønsket konsistens og mengde osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Sørlandsis med sjokoladebiter, tre spiseskjeer O'boy, lettmelk, to bananer. Is og lettmelk måles til selv, til ønsket konsistens og mengde osv. 8860352[/snapback] Oh, låter heftig. Et glass dekker dagens energibehov. Selv foretrekker jeg en kraftigere, mindre søt smak, og pleier å nøye meg med Sørlandsis sjokolade og melk. Isbiter kan tilsettes underveies eller når shaken er ferdig. Alt tas på gefühlen. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 På et (det eneste!) gatekjøkkenet i Svolvær lager de en helt sykt god milkshake med den isen du måtte ønske. Sjokolade og pistasj eller bare pistasj er _genialt_. 8859555[/snapback] Jaa, svolværs gatekjøkken (havna/svolvær grill) har den beste milkshaken eller hadde...før de fikk ny maskin.. 8860188[/snapback] Was?! BLASFEMI! To år siden sist jeg hadde en milkshake derfra og jeg gledet meg til å komme hjem i sommer og kjøpe meg en. Nå må noen dø. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 På et (det eneste!) gatekjøkkenet i Svolvær lager de en helt sykt god milkshake med den isen du måtte ønske. Sjokolade og pistasj eller bare pistasj er _genialt_. 8859555[/snapback] Jaa, svolværs gatekjøkken (havna/svolvær grill) har den beste milkshaken eller hadde...før de fikk ny maskin.. 8860188[/snapback] Was?! BLASFEMI! To år siden sist jeg hadde en milkshake derfra og jeg gledet meg til å komme hjem i sommer og kjøpe meg en. Nå må noen dø. 8860446[/snapback] Du kan jo alltids prøve den, men dessverre ikke like god som før. Den har dessuten gått opp i pris. Fra 24 til 28 kr Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg synes milkshaken på enkelte jafs-gatekjøkken er gode. Dog, litt lite smak i de. Men konsistensen er namnam! Ellers får man til bra selv en gang i blandt også. Bare å prøve seg frem litt Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Sjokolademilkshaken til MacDonalds, sett bort fra at den er dødelig, er ganske god hvis man ber om å få ekstra sjokolade i den. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Hjemmelaget med jordbær, det er godt. Hvis jeg ikke har jordbær så tar jeg sqeeze jordbær flaska å heller godt oppi før jeg mixer det sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå