Dotten Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Syntes denne her var helt rå, spesielt dommernes ansiktsuttrykk; Fyren er vist komt seg helt til semien nå. Må si hårene på armene reiste seg litt Kunne faktisk tenke meg å høre litt mer av han i fremtiden. Bra å se at Idol kan bringe frem litt annet enn rullebåndsartistene. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Syntes denne her var helt rå, spesielt dommernes ansiktsuttrykk; Fyren er vist komt seg helt til semien nå. Må si hårene på armene reiste seg litt Kunne faktisk tenke meg å høre litt mer av han i fremtiden. Bra å se at Idol kan bringe frem litt annet enn rullebåndsartistene. 8856655[/snapback] Helt enig Første gang jeg så den, trodde jeg det var noe sånn flausegreier, men jeg tok grundig feil. Han var rett og slett dritgod (selv om jeg ikke har så god peiling på opera da ) EDIT: Hun damen som er dommer så jo nesten ut til å få orgasme på slutten Men han er jo ekstremt god da. Noe av det beste med den var jo at når han kom inn, så var han sånn nervøs, og hadde litt dårlig selvtillit, så han var usikker på om han skulle fremføre. - Men så gjør han det! og merker at publikum blir så glad og dommerne roser han så mye. Du kan bare se at hele han lyser opp av selvtillit, og Simon Cowell skryter Han går jo ut fra rommet som et helt annet menneske! Endret 14. juni 2007 av christopher909 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Ikke så mye aktivitet her nei Uansett, her er klipp fra semifinalen. rDB9zwlXrB8 EDIT: All my life, I've felt insignifigant, but after that first audition, I've realized I am somebody... I am Paul Potts Likte den kommentaren. Stå på Endret 15. juni 2007 av christopher909 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 helt RÅ stemme! fikk frysninger så det holdt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kjempeflink. Gøy å se at dommerne virkelig ble tatt på senga. Ingen av dem forventa det der. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Bra å se at Idol kan bringe frem litt annet enn rullebåndsartistene. Det var ikke Idol, men derimot "Brittain's Got Talent". Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Bra å se at Idol kan bringe frem litt annet enn rullebåndsartistene. Det var ikke Idol, men derimot "Brittain's Got Talent". 8875737[/snapback] Det var ikke "Brittain's Got Talent", det var "Britain's Got Talent" Én T *pirke pirke* Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Bra å se at Idol kan bringe frem litt annet enn rullebåndsartistene. Det var ikke Idol, men derimot "Brittain's Got Talent". 8875737[/snapback] Det var ikke "Brittain's Got Talent", det var "Britain's Got Talent" Én T *pirke pirke* 8875807[/snapback] Sant det. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Se linken her Han er visst en trent opera synger. Uansett, han er god fordetom Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Her er fra semi-finalen: Edit: har blitt posta tidligere ser jeg, my fault. Endret 17. juni 2007 av Elvorn Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Han vant forresten hele greia Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Han var faen meg god til å synge! Har aldri fått frysninger av sang før, men nå kom det i massevis. Sitter og fryser enda. Endret 29. juni 2007 av Knewt Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det der var rett og slett helt rått! Jeg har de siste årene heller fulgt med på American Idol siden det norske Idol har vært crap etter at Kurt vant, og det er ekstremt sjeldent Simon Cowell har slike responser! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ville ikke starte en tråd for dette, siden jeg regner med de fleste har sett den men sjekke av ei 6 år gammel jente! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå