magh Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg deler internett hos meg med 3com OfficeConnect CableDSL Gateway. Vi har 2 pcer, min egen og "de andre sin". Jeg spiller en god del Counter-Strike. Det som skjer, er at etter noen timers spilling, "hakker" spillet. Bevegelsene går ujevnt. Menyene går treigt. Det virker som datastrømningen gjennom linjene går ujevnt, evt at den losser litt. Jeg kan så gå inn på routeren via browseren og "Restart Gateway", så fungerer det helt fint igjen i noen timer. Dette problemet oppstår også etter at jeg har lastet ned store filer. På meg virker det som om "minnet" til gatewayen blir "fullt". Noen som har ideer ? Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hei, Har du lastet ned siste firmware og innstallert denne? Har selv en 3Com ruter (trådløs) og benytter siste firmware og har ingen problemer. Lenke til kommentar
ole bole Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg har samme ruter (3C855) med akkurat samme problem. Har firmware v1.02 og kan ikke se det er kommet noen nyere versjon til denne ruteren. Lenke til kommentar
Finnsen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har noe av de samme problemene jeg også. Kjører med siste versjon av firmware. Probleme mine er mest relatert til nedlasting av mail, bruker noen ganger opp til 20 sek. på å sjekke om det er noen nye. Ettter en reset av DSL`en er den rask igjen. Hvis jeg bruker den over lang tid uten å resete den blir også vanlig nett-trafikk treg. Leste litt om dette på sidene til 3Com uten at det stod med klartekst at dette er et problem, men de anbefalte at DSLen skulle resetes jevlig og det tyder vel på at ikke alt er helt topp. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har samme problem.... :-( Hadde 4 pc'er i nettverk hele helga med spilling døgnet rundt, og måtte resette hele greia hver gang vi byttet spill.... Lenke til kommentar
Finnsen Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg sendte en mail til 3Com ang. problemet. Dette er svaret, og de ønsker bredest mulig tilbakemelding, så skriv i vei om de problemene dere har. Can you give me some more information about the problems with bandwidth? Are all the customers DSL, or are there cable customers suffering too? Are the DSL customers connecting via PPPoE? What speed WAN links so they have? What are the symptoms of teh problem? Is it just slow WAN traffic? [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå