Thewiz Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hei alle PB seere der ute. Jeg ser igjennom serien for andre gang nå, og som dere sikkert vet har Michael kommet opp med dette forumet som de poster på hvis de trenger å kontakte hverandre om de trenger hjelp. Forumet omhandler: What is a European Gold Finch? The EGF is a small passerine bird of the finch family. The EGF is approximately 11-13.5 cm (4-5 inches) long and weighs 16 to 22 grams. Sexes are alike, with a red face, black and snowy white heads, brown and white breast upperparts and black wings with yellow flares. They are simply beautiful! I den forbindelse så jeg en episode som dette forumet var involvert (f.eks; S02E18) og jeg bestemte meg for å se om siden eksisterte, og det gjorde den. http://europeangoldfinch.net/home.htm# Jeg så meg litt rundt på siden, og vet dere hva jeg fant? POSTEN FRA C-NOTE! Er ikke dette utrolig tøft? Posten hvor C-Note sier at datteren er syk, ligger som en thread på dette forumet. Jeg er overasket. Dette var tøft. (Siden siden ikke hadde direkte link innenfor emnene, så hvis dere ser på thread listen, så ser dere en post som heter Attn: Fish, postet av; C-Finch69, Dato: 04/07 Synspunkter? Posten fra C-Note sier: C-Finch69 04/10 Fish, Need help. My daughter is sick. C-Note. Fish 04/08 C: Bag has the money. Sorry to hear about yourdaughter. Good luck. C-Finch69 04/07 Fish: My daughter's sick. I need help. Any word on the money? --C. Endret 13. juni 2007 av Thewiz 2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Seffern er det en ekte side!! det er kalt viral marketing. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg sjekker alltid URL-er jeg ser i filmer og serier, og har selv sett denne for lenge siden. PB hadde også en annen side der de reklamerte for hun politikeren, noe som også var litt morsomt. 1 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Ja, jeg regnet med at det var en ordentlig side. Men at faktisk C-Note sin thread lå der ble jeg skikkelig overasket over. Syns det var skikkelig kult. 1 Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 http://reynolds-again.com/ 1 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kan du utdype deg litt mer om hva "viral marketing" betyr ? Finnes dette i andre serier / filmer ? eks hadde vært fint. Vi vet jo alt om produkt plasseringer. 1 Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Sucre sin post er der også: The Bag Still got The Bag! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå