game_master Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 når jeg spiller spill som f.eks bf1942 opplever jeg en del småhakking. Hakking med faste mellomrom hvor hd lyset lyser. Kan dette ha noe med hard disc å gjøre? Er det noen der ute som har tips til hvordan jeg kan løse problemet? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har det samme, for lite ram så pagefile på hd må brukes, les min sigg Lenke til kommentar
game_master Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 har 512mb ddr Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Installert 4in1 og alt sånn? Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 hva med andre ting.....hva er specsa dine? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Uten å være sikker, men hva med å defragmentere disken din. Kan hjelpe. Dette bør en gjøre regelmessig uansett så om det ikke hjelper for problemet ditt kan du takke meg allikevel Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Ikke andre program som kjører i bakgrunnen. Antivirus f.eks..? Battlefield er som sagt glad i ram ja. Men skulle jo tro du har nok.. Sjekk at du ikke har programmer som står på "always on top".. Dette kan visstnok skape litt problemer på enkelte systemer. Lenke til kommentar
game_master Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 har nylig defragmentert hd. Specs: MSI KT4 AMD XP 2000 GEforce4 Ti4600 512mb ddr (pc 2100) ibm 75gxp 75GB Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hvis du merker lagg i BF så sett ned audio settingsene, dette skulle visstnok bli løst ved å legge inn modifiserte audiogy2 drivere, dette gjorde jeg og nå har jeg 323 driverne, men jeg har for lite minne til å merke noe annet enn at lyden er den beste jeg har hørt etter utskiftningen, søk på postene mine så finner du siden de finnes på. Skrev om det for en tid tilbake Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har du enten ett eller flere av følgende program gående får du hakking. Brannmur, Virusprogram, (Real time scan) Planlagte oppgaver (Windows update feks.) prøv å klikk Ctrl-Alt- Delete og slå av alt unødvendig. Hvis du ikke allerede har gjort det da. Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Du kan prøve....en ting; Gå in på "dxdiag" > Sound mappa. Skli den greia helt ned til "no accel", Det har hjulpet mange andre...så kanskje deg oxo? Lenke til kommentar
game_master Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 finnes det et enkelt program for å kontrollere hva som startes under oppstarten. der det er innlagt profiler for f.eks spilling. msconfig er greit, men man må jo hele tiden gå inn der for å hake av og på etter bruken. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Spillene hakker på dritten min så jeg må oppgradere rammen til ca 700 og noe, sjekk om du har nok ramm, ellers prøv de modifiserte riverne hvis du har creative kort!!! Lenke til kommentar
unicus Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Sikkert mangel på IDE driver. Har du AMD chipset er det kjekt med VIA 4in1, selv om jeg har et funky Hovedkort som brukte via til alt annet enn IDE. HEHE Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg jekket opp til 1 gig ram. Nå hakker ikke BF lenger for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå