akaapekatten Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 har en hyundai 96 Problemet er at noen ganger når jeg kjører fort så kommer det sånn ulyd men det blir borte når jeg vrir rattet til venstre eller høyre.men kommer igjen når jeg kjører rett fram. Denne lyden kommer og går når den vil. men lyden kommer som oftest når jeg kjører på motorvei.Men kan også komme i lave hastigheter. noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg tipper du må bytte hjullagre. Broren min måtte også det på sin 2001 Audi A4. Der kom det grusom uling i hastigheter mer enn 60 km/h. I tillegg hadde bremseskivene blitt skjeve pga dårlige hjullagre. 5000 kr takk. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hjullagere gir en slagsromlelyd (som regel). Løft opp hjul(ene) og prøv å flytte de sideveis. Flytter de seg da er hjullageret gåent (eller endeledd på styringa). Det kan jo også være noe så enkelt som noe dritt på skiver/bremseklosser.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå