Ludogamer Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hei! Jeg er russ 08 og skal kjøpe billetter til treff om ikke så lenge:P Er det Lillehammer eller Stavanger som har de beste treffene? Får ikke dratt på begge, da de er på samme dato:S Endret 13. juni 2007 av Ludogamer Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Stavanger har større treff, flere av de større bussene osv. som kommer dit. Jeg tror det blir akkurat som hva du/dine venner/de du er der med gjør det til. Hører folk har det både gøy og kjett både på Lillehammer og i Stavanger. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har bare vært på lillehammer det året jeg var russ. Pga at det var nærmest:P Var konge artig der det lille jeg husker ihvertfall Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Tror nok Stavanger er best... Det er i hvertfall det største og dit kommer alle bussene. Vi dro til stavanger selv om lillehammer er mye nærmere. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 bare pass på at du havner samme sted som vennene dine. de største bussene drar riktignok til stavanger, men det betyr ikke at lillehammer ikke har noe å stille opp med. det er måte på hvor mange klysete, syrespillende busser du trenger. pass bare på å kjøpe billett snart, det blir veldig fort utsolgt. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det blir ikke veldig fort utsolgt, langt ifra. De slipper bare en liten anndel av bilettene ut om gangen og vi får da inntrykk av at det da er utsolt gang på gang [noe som er fakta], men det er jo ikke noe stress i grunn - ettersom de siste bilettene leges ut for salg i begynnelsen av april eller noe i den duren ... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Og hver gang billettene blir lagt ut for salg igjen etter første billettslipp forsvinner de på 5 min OG billettservice er nede og bajsefis. Kjøp så fort som mulig, det er i hvert fall mitt råd (: Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Ville valgt Stavanger. Det blir en helg du aldri ville glemme. Btw, Kongeparken ligger i Ålgård, alså 40min fra Stavanger Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det blir så morro du selv lager det til. Har hørt om folk som ikke hadde det no fett både i stavanger og på lillehammer. Jeg var på Lillehammer, og det var mongofett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå