mesha Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg har en laptop med intrigert trådløs netverkskort. Det jeg lurte på om det finnes noen kabler eller noe måter jeg kan øke rekkevidden min på? Jeg har sitt på noen antenner men de har en tilkobling som ikke passer i min laptop. Selve rekkevidden på kortet mitt e veldig bra, men det hadde vært enda kjekkere å finne flere nettverk/øke rekkevidden. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Såvidt jeg vet finnes det ikke integrerte nettverkskort med utgang for ekstern antenne. Ett eksternt PCMCIA, eller USB blir vel reddningen. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 så det finnes ikke antenner som går på usb? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Her er en mulig løsning: http://wlanfactory.com/catalog/product_inf...a6dc37b8f2c91fc http://wlanfactory.com/catalog/product_inf...a6dc37b8f2c91fc Endret 13. juni 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Alt finnes, om det fungerer er en annen sak:) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 så det finnes ikke antenner som går på usb? Radiodelen til nettverkskortet har ingen forbindelse med USB-portene, eller noen av de andre portene på maskina. Antenna ligger inni maskina. Men er du villig til å åpne maskina, og har gode loddekunnskaper, er det mulig å lodde på en antennekabel til en utvendig kontakt, på nettverkskortet. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 så det finnes ikke antenner som går på usb? Radiodelen til nettverkskortet har ingen forbindelse med USB-portene, eller noen av de andre portene på maskina. Antenna ligger inni maskina. Men er du villig til å åpne maskina, og har gode loddekunnskaper, er det mulig å lodde på en antennekabel til en utvendig kontakt, på nettverkskortet. 8856815[/snapback] har ikke drevet mye me lodding...dessuten ryke garantien antakligvis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå