Gå til innhold

Hvor mye har fraværet å si?

Anbefalte innlegg

Fraværet har en del å si, på samme måte som sosial intelligens og kjønn har en del å si. Det er veldig mange faktorer som spiller inn når du skal søke jobb, og det gjelder å finne sine beste sider, og fokusere på dette. Det er også litt vanskelig å forutse hva de kommer til å fokusere mest på under forskjellige typer intervjuer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3-7 dager normalt etter tre år? Jeg ligger nok godt over grensa, ja :dontgetit: en del i klassen min også. Dessverre.

8864846[/snapback]

Jeg tror det er snakk om 3-7 dager per år, ikke over 3 år.

I så fall, har samtlige (ja samtlige) på skolen min mer enn dette.

Går i klasse med sikkert 10, av 18 stykker, som har over 30 timer fravær og sikkert 15 dager.

En i klassen min har "skolerekorden" på 110 timer og 65 dager :w00t:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg var på jobbintervju i går, og hadde med vitnemål og greier. Han spurte om fraværet i VG1, som var på syv dager, og jeg forsikret at ingenting fra noen av årene var udokumentert/ubegrunnet, og forklarte at jeg hadde hatt influensa det året. De to siste årene hadde jeg henholdsvis fire og to dager. Jeg har inntrykk av at de ser mer på timefraværet, siden dette oftere er skulk enn dagene. Jeg hadde 11 timer til sammen over tre år.

Lenke til kommentar
Og de har karaktergrunnlag? :O

8866855[/snapback]

Ja alle har karaktergrunnlag, selv han med 110 timer DENNE terminen får karakter i alt.

Tror min søster hadde 1. år: 0-0 2. år: 0-0 3 år: 0-1.

Fått mye skryt for fraværet ved samtlige jobbintervjuer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...