wil Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei. I det siste har jeg fått en god del kjennskap til et pedagogprogram som heter Struktur3. Det er et program som kommer fra Hjelpemiddelsentralen tror jeg. Har vært litt forskjellig tull med programmet. På en PC måtte jeg endre på noen instillinger for at det i hele tatt skulle starte sikkelig. På den andre PC`en derimot (Som jeg har sett i det siste iallefall), så krasjer programmet veldig ofte. Den kommer med feilmelding og man må starte programmet på nytt. Siden at de som bruker programmet ikke har kunnskap nok til å avslutte programmet selv så må jeg hjelpe dem. Dette går forsåvidt greit, men jeg går lei jeg også. Jeg lurer veldig på hvorfor det krasjer det programmet. Begge PC`ene som programmet kjøres på har Windows XP Home Norsk og PC`ene skal være identisk. Programmet brukes også sammen med en dings som har noen knapper. Til vanlig så har de bare 2 knapper som de bruker. Når programmene først fungerer så fungerer de bra. Programmet går ut på at man kan legge inn bilder, høre musikk/lyder, se bilder i programmet også navigerer du ved å trykke på knappene. Noen som vet hvorfor det er slik? Skulle nesten tro at det var Betaversjon de holdt på med. Håper noen har svar. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå