Gå til innhold

Fikk 6er på vitnemålet!

Anbefalte innlegg

Yay.

Min andre 6er i min skolehistorie. Den første var på en ussel liten Naturfagprøve, men nå slo det til, jeg fikk 6er i Kunst og Handverk! Kan egentlig ikke forstå hvorfor, fordi den plakaten jeg laga blei ikke noe fin :p Men hu læreren vi har er litt merkelig, bare du gjør det som hu liker og sier så gir det gode karakterer.

Eller så steg snittet mitt 0,1 i gjennomsnitt. Har nå 4,7. En 6er, fire 4ere, og 8 femmere :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gratulerer så mye!

En 6er er fantastisk nok i seg selv, men i Kunst og Håndtverk!

:D

8856001[/snapback]

Skal ikke så mye til faktisk. Jeg spikra sammen noe man på en god dag kan kalle ett datakabinett. Sveisa metall ramme (skeiv som F), smalt på noen treplater (som ikke ligna grisen), kledde det hele i gul og sort filt (fra en gammel kjole og noen handkleder)

Borra høl til vifter og "pynte hull", hev inni noen røde katoder, og vips! En vanvittig tylen men overbevist lærer gav meg 6!

Hev det kabinette på dynga ganske så kjapt ja :p

Men for all del! regner med din karakter var mer fortent enn min! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg lagde noe grusomt i K&H i tiende, en papplate med fyrstikker som en ramme rundt oh fyrstikker i diversre farger limt hulter-til-bulter.

Og tilslutt tok jeg limpistolen og la limtråder rundt dette, kunne minne om spindelvev.

Og læreren vår som er var trønder (ikke et vondt ord om henne eller andre trøndere :p ) utbrøyt: Næ! Den va no fin ja! Det blir en sekser der da, fikk 5 på kortet :p . Hun likte tydeligvis enkle ting ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...