RamGuy Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hei, Jeg lurte på om det mulig å finne ut hvilken mobiloperatør folk har, før jeg eventuelt ringer dem? Det er jo veldig aktuelt nå, i og med at vi har abonnementer som Djuice Friends og Tele2 Kompis osv.. Endret 14. juni 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei, Jeg lurte på om det mulig å finne ut hvilken mobiloperatør folk har, før jeg eventuelt ringer dem? Det er jo veldig aktuelt nå, i og med at vi har abonnementer som Djuice Friends og Tele2 Kompis osv.. 8855664[/snapback] Ja. På nummeret. Da kan du se om det er Telenor, Tele2, eller Netcom Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ja. På nummeret. Da kan du se om det er Telenor, Tele2, eller Netcom Jeg lurer fælt på hvordan det går an å se dette på nummeret i disse dager som folk porterer nummeret sitt hit og dit hele tiden Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ja. På nummeret. Da kan du se om det er Telenor, Tele2, eller Netcom Jeg lurer fælt på hvordan det går an å se dette på nummeret i disse dager som folk porterer nummeret sitt hit og dit hele tiden 8856017[/snapback] Ja dægen. Hvorfor tenkte jeg ikke så langt. Beklager. Før kunne du dette da Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Jeg fant ut. Kasnkje litt tungvint dog. Og det fungerer med Netcom og Telenor iallefall. Du går inn på de forskjellige sidene til netcom og telenor. Gjorde det med telenor her, med mitt netcom nummer og fikk opp at jeg ikke var Telenor. FeilmeldingNummeret du har skrevet er ikke et gyldig GSM-mobilnummer hos Telenor. Skriv inn mobilnummer på nytt, eller ta kontakt med Æsj, jeg vet jo ennå ikke hvem opperatør det er. Unnskyld. Trøtt, men det fungerte. Endret 13. juni 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg fant ut. Kasnkje litt tungvint dog. Og det fungerer med Netcom og Telenor iallefall. Du går inn på de forskjellige sidene til netcom og telenor. Gjorde det med telenor her, med mitt netcom nummer og fikk opp at jeg ikke var Telenor. FeilmeldingNummeret du har skrevet er ikke et gyldig GSM-mobilnummer hos Telenor. Skriv inn mobilnummer på nytt, eller ta kontakt med Æsj, jeg vet jo ennå ikke hvem opperatør det er. Unnskyld. Trøtt, men det fungerte. 8856120[/snapback] Nja, men hvis jeg har Djuice Friends, så vet jeg hvert fall at å ringe til det nummeret ikke er gratis da Forresten, noen som vet om man må betale oppkoblingen når du ringer med Djuice Friends, til en annen person med Djuice? Eller om det er 100% gratis å ringe? Gjelder dette også til personer som sitter med Telenor abonnementer også? Eller kun Djuice? Lenke til kommentar
zand Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvis du bruker Telenor kan du finne ut av dette ved å ringe 1945 + nummeret, f.eks. 1945 91234567. Da får du opplest hvilken operatør dette abonnementet har. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Dette har blitt svart på et mange ganger før. Og det zand sier er rett måte å gjøre det på. Dette er en gratistjeneste telenor ble pålagt å ha siden de differensierte mellom priser til ulike mobilnett. Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Problemet med 1945 er vel at den ikke skiller mellom Djuice og Telenor, og det blir jo kanskje viktig etter 1. Oktober... Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Har Netcom noe lignende tjeneste? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Problemet med 1945 er vel at den ikke skiller mellom Djuice og Telenor, og det blir jo kanskje viktig etter 1. Oktober... 8858748[/snapback] Det kan jo være at de blir pålagt dette etter 1. oktober? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 NetCom har ikke denne tjenesten, da de ikke skiller mellom operatører på ringepriser. Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Har testet denne tjenesten, og den fungerer ikke helt som den skal, vet at min far har NetCom som operatør, men et nummer som tilhører en nummerserie som opprinnelig kommer fra Telenor. ringer jeg 1945+90xxxxxx så får jeg beskjed om at det er Telenor, noe det ikke er. Så det virker ikke som om denne tjenesten er helt hundre prosent ... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Kanskje du skal tipse dem om problemet. Det har nemlig fungert fint med alle mine nummer, selv etter mange porteringer. Den har såvidt jeg har testet blitt oppdattert rimelig kjappt etter en portering. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg ville sendt en sms til alle mine venner og hørt hvilken teleoperatør de hadde Etterhvert som svarene tikket inn, markerer du TN, NC, T2 osv i parantes bak navnene deres. Har du Tele2, dropper du med andre ord alle dine (tidligere) venner som har netcom og telenor. PS! Du kan jo gi dem en sjanse til å bytte til samme operatør som deg. Går ikke det er det kroken på døra for dem. Synd for dem. Eller du kan som meg, holde deg til en operatør som har lav og lik pris uansett hvem du ringer. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Kjenner jeg Telenor rett er jeg rimelig sikker på at djuice Friends tilbudet som varer til 1. oktober blir utvidet ytterligere til f.eks "ut året", deretter "frem til påske", deretter "frem til sommeren", osv osv. Telenor er pålagt av Post og Teletilsynet å ikke kunne ha permanente kampanje tilbud som er for stor trussel for mindre aktørerer, og smutthullet blir dermed å hele tiden "fornye" kampanjer som går ut. Bare vent og se Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Dette har allerede blitt diskutert flere ganger før. her er den orginale tråden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Dette har allerede blitt diskutert flere ganger før. her er den orginale tråden. 8939175[/snapback] Riktig, derfor stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg