Gå til innhold

Kommentarer til "Bildetråd: klær skaper folk..


Anbefalte innlegg

Tenkte det var kjekt med en kommentar tråd så vi slapp av hele bildetråden med kommentarer og ikke bilder.Så likte du et antrekk? Hva burdte forandres? Kommenter!

 

 

Jokkulf: Enkelt og sommerlig. Ville selv brukt en annen shorts, men du kledde den godt :)

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

T-skjorte: Plain hvit Hugo Boss

Shorts: Billabong

Sokker: Nike

8850977[/snapback]

 

Hvordan stoff er det i shortsen? Likte den

8860221[/snapback]

 

Det er ikke badebuksestoff hvis det er det du lurer på. Jeg er usikker på hva slikt stoff heter, men inne i den står det:

 

100% Baumwolle, så det er nok vanlig bomull ;) Den er veldig behagelig og fåes kjøpt på BB concept store på paleet og de fleste Urban butikkene (finnes også i svart og hvit)

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar

 

T-skjorte: Plain hvit Hugo Boss

Shorts: Billabong

Sokker: Nike

8850977[/snapback]

 

Hvordan stoff er det i shortsen? Likte den

8860221[/snapback]

 

Det er ikke badebuksestoff hvis det er det du lurer på. Jeg er usikker på hva slikt stoff heter, men inne i den står det:

 

100% Baumwolle, så det er nok vanlig bomull ;) Den er veldig behagelig og fåes kjøpt på BB concept store på paleet og de fleste Urban butikkene (finnes også i svart og hvit)

8860401[/snapback]

Hva står BB for? Er det ikke Björn Borg? Jeg trodde det i så fall bare var bjorn borg ting der.. ^^

Lenke til kommentar

Er på grunnen måten solbrillene henger på, skjorten sitter mye mer "sammen" når de ikke henger der.

 

Jokkulf: På det nest siste antrekket ditt ville jeg heller brukt en v-hals tee som ikke synes under viss du absolutt må ha noe under :)

 

Og likte ikke genseren på det nedeste, vet ikke helt hva (bortsett fra at det er ziphood) men =/

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vanlig t-skjorte under v-hals er relativt stygt

8964922[/snapback]

 

Selv mener jeg det er bedre enn å blotte frem hele kassa i og med at V'en er såppass lang på den genseren. Du kunne brukt en pique under hvis du synes det tar seg bra ut, men jeg vet ikke helt hva jeg synes om det. Hvis du synes det er stygt kan du gjøre det. Det viktigeste er at man føler seg komfortabel med det man går i

Lenke til kommentar
Vel d< blotter du vel brystet alikevel? V hals er laget for å ha en skjorte/pique under, alt annet ser bare jævlig ut.

8967452[/snapback]

 

Det kommer jo helt ann på hvor lang V'en på tee'n er, men hvis den er like lang som genseren ville ikke det vært så pent. Det beste er en vanlig plain t-skjorte mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Vel d< blotter du vel brystet alikevel? V hals er laget for å ha en skjorte/pique under, alt annet ser bare jævlig ut.

8967452[/snapback]

 

Ja den måten du blottet brystet på så bare teit ut. Skal si meg enig i det.

Ta og lag en link til bildetråden da, så man enkelt kan gå dit!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...