Homme Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Tenkte det var kjekt med en kommentar tråd så vi slapp av hele bildetråden med kommentarer og ikke bilder.Så likte du et antrekk? Hva burdte forandres? Kommenter! Jokkulf: Enkelt og sommerlig. Ville selv brukt en annen shorts, men du kledde den godt Endret 13. juni 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Et godt bidrag Jeg laget en link til denne tråden på førstesiden i "Bildetråd: Klær skaper folk - Hvem er du i dag?" Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 T-skjorte: Plain hvit Hugo Boss Shorts: Billabong Sokker: Nike 8850977[/snapback] Hvordan stoff er det i shortsen? Likte den Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) T-skjorte: Plain hvit Hugo Boss Shorts: Billabong Sokker: Nike 8850977[/snapback] Hvordan stoff er det i shortsen? Likte den 8860221[/snapback] Det er ikke badebuksestoff hvis det er det du lurer på. Jeg er usikker på hva slikt stoff heter, men inne i den står det: 100% Baumwolle, så det er nok vanlig bomull Den er veldig behagelig og fåes kjøpt på BB concept store på paleet og de fleste Urban butikkene (finnes også i svart og hvit) Endret 14. juni 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
jammi Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 T-skjorte: Plain hvit Hugo Boss Shorts: Billabong Sokker: Nike 8850977[/snapback] Hvordan stoff er det i shortsen? Likte den 8860221[/snapback] Det er ikke badebuksestoff hvis det er det du lurer på. Jeg er usikker på hva slikt stoff heter, men inne i den står det: 100% Baumwolle, så det er nok vanlig bomull Den er veldig behagelig og fåes kjøpt på BB concept store på paleet og de fleste Urban butikkene (finnes også i svart og hvit) 8860401[/snapback] Hva står BB for? Er det ikke Björn Borg? Jeg trodde det i så fall bare var bjorn borg ting der.. ^^ Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ja, Jammi det står for Björn Borg, men de selger ikke bare BB der , men det meste er fra Björn Borg Lenke til kommentar
Chao Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 kolleckio: Pleier du alltid å kneppe opp skjorta så mye? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Er på grunnen måten solbrillene henger på, skjorten sitter mye mer "sammen" når de ikke henger der. Jokkulf: På det nest siste antrekket ditt ville jeg heller brukt en v-hals tee som ikke synes under viss du absolutt må ha noe under Og likte ikke genseren på det nedeste, vet ikke helt hva (bortsett fra at det er ziphood) men =/ Endret 14. juni 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ja, jeg burde heller hatt V-hals på det første antrekket der, men jeg bare tok på meg noe fort og var hjemme i dag også, så ble ikke sett Pleier ikke gjøre det Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Kolleckio: Fint gjennomført antrekk det der, men etter min mening burde du kanskje hatt en plain t-skjorte under den røde V-hals-genseren, men det er da bare min mening Endret 28. juni 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
Chao Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Neh... Han liker bare å vise litt hud, bare se det forige bildet Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Neh... Han liker bare å vise litt hud, bare se det forige bildet 8961871[/snapback] Det forrige bildet synes jeg faktisk at det funket med ganske åpen skjorte, men det siste ville jeg valgt og ha en t-skjorte under. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Vanlig t-skjorte under v-hals er relativt stygt Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vanlig t-skjorte under v-hals er relativt stygt 8964922[/snapback] Selv mener jeg det er bedre enn å blotte frem hele kassa i og med at V'en er såppass lang på den genseren. Du kunne brukt en pique under hvis du synes det tar seg bra ut, men jeg vet ikke helt hva jeg synes om det. Hvis du synes det er stygt kan du gjøre det. Det viktigeste er at man føler seg komfortabel med det man går i Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Heller vanlig tee enn pique under v-hals, *grøss*. Eneste jeg synes er pent under v-hals genser en v-hals tee Endret 28. juni 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Heller vanlig tee enn pique under v-hals, *grøss*.Eneste jeg synes er pent under v-hals genser en v-hals tee 8965179[/snapback] Den kan jeg støtte Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Vel d< blotter du vel brystet alikevel? V hals er laget for å ha en skjorte/pique under, alt annet ser bare jævlig ut. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Vel d< blotter du vel brystet alikevel? V hals er laget for å ha en skjorte/pique under, alt annet ser bare jævlig ut. 8967452[/snapback] Det kommer jo helt ann på hvor lang V'en på tee'n er, men hvis den er like lang som genseren ville ikke det vært så pent. Det beste er en vanlig plain t-skjorte mener nå jeg. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Vel d< blotter du vel brystet alikevel? V hals er laget for å ha en skjorte/pique under, alt annet ser bare jævlig ut. 8967452[/snapback] Ja den måten du blottet brystet på så bare teit ut. Skal si meg enig i det. Ta og lag en link til bildetråden da, så man enkelt kan gå dit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå