zarion Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 jeg skal ha en ny gaming pc, skjermkort har jeg fra før og lydkort har jeg ikke peilpå skal vel bruke headset ikke noe høytaler tull!!! Lenke til kommentar
Newman Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Uansett om du skal bruke headsett eller ikke så må du for guds skyld ikke kjøpe ett dårlig lydkort til 250kr! (sånn som jeg gjorde...) Hvis lydkortet er for dårlig vil du oppleve hakking og skurring i lyden i de fleste nye spill. Du kan få tak i Audigy kort fra 600 kr, de skal være bra. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Her er en ganske bra spill pc , du sier du har bra skjermkort , da regner jeg med i geforce 4 serien . Kabinett : Chieftech medium tower , DX Hovedkort : Asus a7n8x deluxe , med doble minnekanaler , og innebygde nettverkskretser . Siden Dette hovedkortet har ikke mindre enn jævli bra innebygd lyd , så kommer ikke jeg til å anbefale lyd!!! Minne: 2 * 256 mb pc3200 twinmos ram CPU: Amd athlon xp2400 DVD rom : Asus 16/48x dvd rom Brenner : PLextor 48x/24x/48x Floppydisk : Hvilken som helst!!! Og viss du skulle kjøpe nytt skjermkort , POV ti4200 xp Eller Abit silurio ti4200 otes Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Og en western digital caviar 120 gb 7200 rpm og 8mb cache Lenke til kommentar
zarion Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 ja, jeg har feforce 4 ti 4200 128 mb ddr, og dette ligger på under(ett par hundrelapper over) 10000 kr Lenke til kommentar
Yahte Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 DraZeN.. du sier at du regner med at han har Gf4.. og hvis ikke anbefaler du Gf4 ti4200.. se litt nermere neste gang da.. :0 står jo under hva slags pc han har nÅ!! der er det og er GeForce 4 ti4200!!!! Hmm.. litt of topic der, men.. Du skal ikke heller prøve deg på en Pentium 4 maskin da.. burdte få en ganske grei en til den prisen fint med så stor hdd som DraZeN nevnte.. håper noe av dette lille var til hjelp.. Lenke til kommentar
Yahte Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hmm.. han rakk å svare før meg.. Lenke til kommentar
zarion Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Hmm.. han rakk å svare før meg.. får ikke du mer mhh per krone med amd da? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hmm.. han rakk å svare før meg.. får ikke du mer mhh per krone med amd da? Jo, men hvis du har pengene, why not ? Ikke at det er så stor forskjell om du velger amd eller intel nå til dags, både i ytelse og pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå