Frohman Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 En genial serie, hvor fordommer mot svarte og whitetrash kulturen er humoristisk utsatt. Enjoy! Whitest Kids You Know - Late For Space Again Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor K6lssZ2D6kg Whitest Kids You Know - I've Got This Idea For a Movie Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7khYOa3ab40&mode=related&search= The whitest kids you know - Brothers in arms Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor NON3qj-hBq4&mode=related&search= The Whitest Kids You Know - iPod Sketch Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 3A1KT56JSZo&mode=related&search= Whitest Kids Uknow - Deer Sketch Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jky1sem5x4U&mode=related&search= Whitest Kids U Know - Drum Sketch Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor lpCIbOGYjHI&mode=related&search= The Whitest Kids U' Know - "The New Thing" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor h2JtbcGVTj8&mode=related&search= Whitest Kids U Know - Hitler Sketch Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ySurE2S_djQ&mode=related&search= Whitest Kids v Budweiser Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor lptyORGHV4M&mode=related&search= Fuse Whitest Kids U Know - Indiana Jones sketch Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor NaGhrr-pPXA&mode=related&search= Whitest Kids U Know - Let's wake up the neighbors Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 87_c-uwuEWo&mode=related&search= Whitest Kids U Know - Whore Sketch (elendig kvalitet) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor C_zxYA00seg&mode=related&search= Whitest Kids - Dear Black People Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor abBuvWMFhPE&mode=related&search= Lenke til kommentar
Kjezzru Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) . Endret 21. oktober 2010 av Kjezzru Lenke til kommentar
drood Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hitler Sketch og Indiana Jones sketch trakk så vidt på smilebåndet Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) "The New Thing" er jo genial. Det er ikke den type humor du ler av, men det er vel mer den typen humor som virker så barnslig og realistisk at det er morsomt likevel. Fant to til: The Whitest Kids You Know - Classroom Skit mKwj3efLxbc The Whitest Kids You Know - Slow Jerk BkgMbU-we1o The Whitest Kids you Know - Whip Boy GQ2CSi8pIGQ Endret 14. juni 2007 av Okstad Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Mye av dette var faktisk ganske moro : ) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Det handler om å ha den rette sansen for humor. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Spørsmål: har budweiser faktisk vist den "the new thing" reklamen på superbowl? i så fall var det dritkult ^^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) "Whitest Kids - Dear Black People" var genial :!: edit: Let's wake up the neighbors, Drum Sketch, I've Got This Idea For a Movie, Classroom Skit og Slow Jerk var også hysteriske Endret 15. juni 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg synes whip boy er drit bra. "Well, I have to go now. I'm eating dinner with my wife." "Somebody sounds... *leke med pisken* whiped!" Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Lyden blir dempet etter ca 20 sek eller noe. Rart. Har bare sett de 2 første. Kanskje det er redigeringsproget de bruker... Whitest Kids - Dear Black People VAR RÅÅ! Endret 15. juni 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 synesst lets wake up the neighbours og the slow jerk off var morsom Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) synesst lets wake up the neighbours og the slow jerk off var morsom 8870513[/snapback] Skal ta den slow Jerk på jobben når dudsa prater bullshit. Men nå var det permitering helt til fellesferien. Så jeg håper jeg husker det til når vi er ferdige. Edit: LAAL: Im going to but the enemys so fast that im getting them wipblash ( sånn nakkeskade slik folk får når de blir påkjørt bakfra og i siden i bil (spessielt))... The Whitest Kids you Know - Whip Boy Endret 15. juni 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Det er så sykt bra når whipboy leker med pisken. Når han snurrer som faen mot slutten. :!: Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 **Mine innlegg** 8871189[/snapback] Den store **Mine Innlegg** trenden. Når startet den? Ikke for så veldig lenge siden.. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 **Mine innlegg** 8871189[/snapback] Den store **Mine Innlegg** trenden. Når startet den? Ikke for så veldig lenge siden.. 8885641[/snapback] I too wanna play! **Mine Innlegg** Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har ikke lyd på jobben, men synes den første helt utrolig morsom! Får se de andre når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå