torslo Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 noen som har handlet på www.poster.no før? er det ei sikker side? bra servise? Lenke til kommentar
torslo Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 det var extremt med svar da Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 For det første, lag en klikkbar link, utrolig hvor mange fler som gidder å se på siden da. Poster.no Forøvrig vet jeg ikke om bedriften har bra servise, og det bryr meg forsåvidt ikke heller, men servicen har jeg ingen erfaring med Men fra spøk til revolver, hvis disse Verified by Visa, MasterCard SecureCode og Diners Club International stemmer så burde det være trygt. Allikevel - man kan aldri være helt sikker Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 det var extremt med svar da 8871377[/snapback] Du har jo ikke fått noen svar. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jada, Poster.no er en trygg plass å handle på. De er så vidt jeg vet størst i norge på plakater, spesielt til butikker. Kjør på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå