Gå til innhold

Duron eller Athlon?


Murty

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat flyttet in i et nytt tower. og når jeg setter på strømmen så begyner ting å gå men ingen ting kommer opp på skjermen. Og på hoved kortet mitt er det noen lys(LED) som skal vise hva slags status Dataen har. den sier at det er noe feil med cpuen eller så er den ikke installert ordentlig. Noen som har hatt det samme problemet? noen som vet hva som er feilen.

 

 

Hvis CPU`en er ødelagt. synes dere jeg burde kjøpe Athlon eller Duron. (jeg tenker litt på prisen også:))

 

 

-.-.-.-.-.-.-.-.-..-.-.-.-.-.-.

MSI K7T TURBO-R

AMD Thunderbird 1200MHZ

384MB RAM

3DFX VOODOO 3 2000 AGP

TEKRAM 1394 FIREWIRE

Chieftech Dragoon Midi-tower

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Murty på 2001-12-28 19:52 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

**tenk litt!! før dere driter**

 

-Duronene er _veldig_ billige, 900kr for en 1200/1100mhz Duron(Morgan), (anbefales). -Husk å oppdater bios'en.

 

T-Bird? kompatibelt med DDR? øøh..Chipset, HK!.

 

men, hvis eg hadde vert deg hadde eg kjøpt meg en billig duron og venta til .13m Duron/Athlonene kommer ut...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-28 19:58, Murty skrev:

det er bare det at hovedkortet mitt støter verken DDR eller athlon XP. Og T-bird har jeg fra før


 

Hovedkortet ditt støtter faktisk inntil Athlon XP 1800+. :smile: Du får laste ned den nyeste bios og flashe hovedkortet. Jeg ville ha valgt Athlon XP 1600+, som koster rundt 1300 kr, dersom det er for mye ville jeg har valgt Duron 950, som koster rundt 700 kroner. :smile:

 

Redigert: Ops.. jeg glemte bios-linken: http://www.msi.com.tw/support/bios/bios.ph...el=MS-6330+V3.0

 

[ Denne Melding var redigert av: Ardie på 2001-12-28 20:45 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...