k1mzor Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har handla meg et spil som jeg gjerne vil lage kopi av. Kopierte spillet via Nero dvd copy, men når jeg skulle prøve med den kopierte plata fikk jeg beskjed om å sette inn riktig cd-rom. Prøvde så å kopiere alle filene fra orginal plata, for så å brenne dem som et iso bilde. Det funka heller ikke. Noen tips? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har handla meg et spil som jeg gjerne vil lage kopi av. Kopierte spillet via Nero dvd copy, men når jeg skulle prøve med den kopierte plata fikk jeg beskjed om å sette inn riktig cd-rom. Prøvde så å kopiere alle filene fra orginal plata, for så å brenne dem som et iso bilde. Det funka heller ikke. Noen tips? 8855217[/snapback] Siden det å kopiere spill og musikk, og filmer til eget bruk som du sier du gjør så er det vel lov å si hva som trengs? Bare spørr før jeg sier noe galt Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er nok beskyttet av secuROM eller lignende. Skaff deg no-cd crack eller prøv med YASU. (Google er en fin bil) Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er nok beskyttet av secuROM eller lignende.Skaff deg no-cd crack eller prøv med YASU. (Google er en fin bil) 8855244[/snapback] Det jeg skulle si men jeg vil jo ikke bryte net etikkettene siden dette egentlig er en måte å ungå lovverket. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 www.alcohol-soft.com - Test Alcohol 52% gratis, dersom det virker bra kan du bruke Alcohol 120% til å brenne ut CDer også (evt. laste 120% trial). Alcohol er et program for å lage image av kopibeskyttede CDer til privat bruk. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 *** Bryter med retningslinjene. Stenges! *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg