Gå til innhold

Hvordan stille inn hoder?

Anbefalte innlegg

Boca Juniors møter Gremio i Copa Libertadores-finale i kveld - en kamp jeg er villig til å betale en kompis med parabol noen lapper for å se. Problemet er bare at jeg ikke har snøring på paraboler, og det har dessverre ikke han heller.

Kampen vises på en rekke kanaler, men bare to av dem er FTA (Free To Air):

TV8 Turkey 42 grader øst

Sport Italia 13 grader øst

Er det noe vanskelig å stille inn hodene på disse frekvensene? Hvordan gjøres det? Og er det noe mer som må gjøres enn å stille hodene inn? Noen enkle måter å gjøre dette på?

Kompisen min sier at han har fire hoder og at han kan stille dem automatisk, men ingen vet hvordan dette kan gjøres.

Håper på kjapt svar fra noen parabolkyndige her inne! Kampen starter om noen få timer!

Endret av nordin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Boca Juniors møter Gremio i Copa Libertadores-finale i kveld - en kamp jeg er villig til å betale en kompis med parabol noen lapper for å se. Problemet er bare at jeg ikke har snøring på paraboler, og det har dessverre ikke han heller.

Kampen vises på en rekke kanaler, men bare to av dem er FTA (Free To Air):

TV8 Turkey 42 grader øst

Sport Italia 13 grader øst

Er det noe vanskelig å stille inn hodene på disse frekvensene? Hvordan gjøres det? Og er det noe mer som må gjøres enn å stille hodene inn? Noen enkle måter å gjøre dette på?

Kompisen min sier at han har fire hoder og at han kan stille dem automatisk, men ingen vet hvordan dette kan gjøres.

Håper på kjapt svar fra noen parabolkyndige her inne! Kampen starter om noen få timer!

8855201[/snapback]

Er vel for sent å svare nå, men fikk dere det til? 13 grader øst er de fleste med 4 hoder stilt inn til allerede, tar jeg ikke helt feil. De med 4 hoder pleier å være innsilt på 1W, 5Ø, 13Ø og 19Ø, med mindre en justerer disse selv til andre mer foretrukne satelitter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...