ZaKo Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei! Kjøpte meg et nytt HK( MSI K9N SLI PLATINUM hovedkort socketAM2 ) og PCU (AMD Athlon 64 X2 6000+),fikk det idag. Hadde gledet meg til å sette opp og få igang PCn igjen etter 2 uker uten! Så begynte dette driten. Kom opp at den ikke kjente igjen CPU. Så leste jeg litt rundt og fant ut at..enten måtte man låne en CPU som matcher socket som det HKet støtter...eller kjøpe et nytt pg billig et for også kunne oppdatere BIOS....Eller bare sende inn HK også få det fiksa..men DET gidder jeg ikke så.. https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329041 Den kjøpte jeg da og venter på at den skal bli sendt. Irriterende at dette skulle skje:( Siden jeg aldri har flashet en bios før også,kunne dere gitt meg en kjapp og enkel innstruks? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 MSI har automatisk flashing over nettet.. http://global.msi.com.tw/index.php?func=downloadindex Lenke til kommentar
ZaKo Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Takk Mangler bare å få den hersens CPUn da Ødela hele dagen min dette Hehe! Blir sur når slikt skjer.. men men Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ingen kompiser, venner eller fiender som kan låne en CPU for noen timer? Lenke til kommentar
ZaKo Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Ingen som jeg vet om akkurat nå...Ihvertfall ikke som har AM2 sockets! :/ Lenke til kommentar
Caze Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Har lest at andre som har hatt lignende utfordringer har bestilt seg passende prosessor (billig og kompatibel), for så å returnere den til leverandøren på angrefrist igjen, etter BIOS-oppgradering Lenke til kommentar
ZaKo Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 nå har jeg fått den andre processoren Fikk vekk Unknown processor... Men når jeg startet den opp...så kommer den ikke videre liksom,kommer opp bare NVIDIA og INTEL cooperation 2005 ellernoe oppe i venstre hjørne...samme skjedde med forrige CPU og...inne i biosen så finner den ikke harddiskene engang. Pluss at det kommer noen rare pipelyder engang... PCn skrur seg ikke av...men kommer ikke videre. Kan jeg ha plugget harddiskene feil? Noe jeg ikke kan se jeg har gjort...Hører ikke harddiskene arbeider heller,så må jo være noe feil rundt der? Begynner å bli dritt lei problemene nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå