Teemeister Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har en t-bred XP2400+ Lurer på hvilke faktorer som forkorter levetiden på denne CPU'en mest 1. At den har høy fsb (200mhz) 2. Høy spenning (1,85V) 3. Eller andre ting Er den overklokkingen jeg har gjort veldig skadelig På forhånd takk Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Høy spenning og dårlig kjøling reduserer levetia på prosessoren, men jeg tror 1,85V er langt innenfor det trygge. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Om en prosessor lever 10år eller om den lever 3-4år har vel i grunn ingen ting å si har det vel? Den overklokkingen du har ghort er nok ganske trygg ja. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Du har ingenting å uro deg for Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har en t-bred XP2400+ Lurer på hvilke faktorer som forkorter levetiden på denne CPU'en mest 1. At den har høy fsb (200mhz) 2. Høy spenning (1,85V) 3. Eller andre ting Er den overklokkingen jeg har gjort veldig skadelig På forhånd takk 1. Det jeg hveit så kar ikke FSB noe å si på levetiden 2. Høy spenning kan redusere levetiden dramatisk. den anbefalte grensen til intel er 1,75V og mange på nettet har brent CPU etter få mnd mewd høy spenning <2V) 3.dårlig kjøling reduserer levetiden med også bra kjøling kan faktisk redusere levetiden (Minusgrader). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå