Dernel Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kommer egentlig ann på hvordan man deffinerer et brød. Som der sikkert vet finnes det mange typer brød. 8867002[/snapback] riktig det, har sett et brød som heter pandabrød. Der ligner faktisk litt på En DIGER! pupp, uten brysvorte seff Lenke til kommentar
araziel Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Må si logikken hos meg svikter litt. Boller er greit, meloner, sure, men brød? Brød som er avlange er da i overveldende flertall, kanskje en bestemor har pupper som kan minne om et brød, men wtf? "Hvem film skal vi se på shinoen? Den med hun med de store brøda?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 "Hvem film skal vi se på shinoen? Den med hun med de store brøda?" 8868289[/snapback] Håper du skrev den settningen med "vilje". Makan til dårlig grammatikk er det lenge siden jeg har sett. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kjøp en loff, sett den på byrstkassa og ta på deg en t-skjorte, det ser ut som store pupper. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Kjøp en loff, sett den på byrstkassa og ta på deg en t-skjorte, det ser ut som store pupper.8869099[/snapback] Nei. Mener du forresten at "loff" også betyr pupper? Huff da, rart ingen har blitt fornærmet når jeg har "nappet loffen", og i følge deg har dratt i noen andres pupper, mens jeg trodde jeg styrte med min egen... nåja, du tar poenget? Brød, stake, skaft, andre avlange former: kan brukes om penis. meloner, druer, ballonger, puter, andre tilnærmet runde former: kan brukes om pupper. Det er logisk Det brukes ord som ikke har noen formlikhet med noe organ som synonym for både pupper og penis, men brød har ingen ting med pupper å gjøre. Brød=penis. Hallo, hvor tror dere begrepet "morrabrød" kommer fra? Endret 15. juni 2007 av NgZ Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 NgZ, WORD! Hva er det første form du tenker på når du hører ordet "brød"? Nemlig rektangel, ergo penis Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Nei. Mener du forresten at "loff" også betyr pupper? Huff da, rart ingen har blitt fornærmet når jeg har "nappet loffen", og i følge deg har dratt i noen andres pupper, mens jeg trodde jeg styrte med min egen... nåja, du tar poenget? Nei, men brød og loff har samme form, og å kaste bort penger på et brød bare for å teste ville vært bortkasta penger. Loffen kan du jo spise opp. Brød, stake, skaft, andre avlange former: kan brukes om penis.meloner, druer, ballonger, puter, andre tilnærmet runde former: kan brukes om pupper. Det er logisk Et brød ser mer ut som to pupper under en t-skjorte enn det ser ut som en penis. Jeg aner ikke hvordan penisen din ser ut, men min er ikke sånn. Det brukes ord som ikke har noen formlikhet med noe organ som synonym for både pupper og penis, men brød har ingen ting med pupper å gjøre. Brød=penis. Hallo, hvor tror dere begrepet "morrabrød" kommer fra? 8869147[/snapback] Det heter morrabrød fordi da ligner penis litt mer på et brød enn vanligvis, og det kommer om morgenen. Endret 15. juni 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Et brød ser mer ut som to pupper under en t-skjorte enn det ser ut som en penis.Jeg aner ikke hvordan penisen din ser ut, men min er ikke sånn. 8869800[/snapback] Jeg lurer veldig på hva slags pupper du har sett. Eventuelt hva slags penis du har. For det der er rett og slett feil.Det heter morrabrød fordi da ligner penis litt mer på et brød enn vanligvis, og det kommer om morgenen.8869800[/snapback] Det heter morrabrød fordi brødet er hardt om morgenen. Jeg kan forøvrig røpe for deg at de fleste alternative ord for det mannlige kjønnsorgan beskriver penisen i erigert tilstand. kjeppen, kjøttkølla, laksen, loffen, brødet, hardingen, osv er ikke like treffende på en tissefant som nettopp har badet i isvann. edit: bildebevis: brød: penis: pupp: pupp fra annen vinkel: Kom her og si at at et brød ligner mer på pupp enn penis. I dare you. Endret 15. juni 2007 av NgZ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Husk at et brød nødvendigvis ikke trenger å være avlangt ... http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift13187.asp http://www.familieogsamfund.dk/Aktiviteter...2006Artikel.htm Det finnes mange runde brød Jeg håper virkelig ikke penisen til noen her inne ser sånn ut: http://www.bakehusetas.no/images/300/Brytebrod.jpg Endret 16. juni 2007 av BeFs Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Husk at et brød nødvendigvis ikke trenger å være avlangt ...8872727[/snapback] Husk at et brød normalt sett er avlangt, slik en penis er. Og du linker til og med til et skolebrød? lol... Endret 16. juni 2007 av NgZ Lenke til kommentar
araziel Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 "Hvem film skal vi se på shinoen? Den med hun med de store brøda?" 8868289[/snapback] Håper du skrev den settningen med "vilje". Makan til dårlig grammatikk er det lenge siden jeg har sett. 8868309[/snapback] Det var vel gjerne for å poengtere voldtekten av det norske språk dette er. Så med vilje ja. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg har aldri hørt brød alene blitt brukt om penis jeg heller, kun om pupper. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Som tidligere nevnt tror jeg det er generasjonsforskjeller som gjør seg gjeldende. Dessverre oppgir jo ikke folk alderen sin i disse innleggene, men opptil flere av dem som mener brød brukes om pupper, sier at de går på skole, følgelig er de unge. Undertegnede er forlengst ferdig med skolen og har kun hørt det brukt om peniser. Så hvis de som heretter tar seg bryet med å fortelle oss om hva de forbinder med brød, i samme slengen antyder om de er unge eller voksne, kunne vi kanskje få brakt på det rene om det stemmer at brød betyr forskjellige ting for den oppvoksende slekt og foreldregenerasjonen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 De fleste har faktisk fødselsdato i profilen, inkludert meg. Født i 1986. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Har aldri sett på noens profiler, så det tenkte jeg ikke på i farten. Men nå har jeg tittet på en del av profilene ovenfor og fått bekreftet at "puppefolket" er i aldersgruppen rundt 15-20 år. Mens "penisfolket" stort sett ikke har oppgitt noen fødselsdato, hvilket kan tyde på at vi er eldre og mer forsiktige med å gi personlige opplysninger på nett. Endret 17. juni 2007 av Rocambole2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 jeg er atten og stemmer for penis Men er nok enig med deg Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Pupper får min stemme. Tenk i en setning: H*n hare store brød. Legg mærke til "e", det er flertall, og en har ikke flertall på en person av penis (som oftest), i motsetning til pupper. Kall evt pupper for hyller så blir det ingen missforståelse (eller enkleste er jo bare å si pupper, men dere skjønte poeget ) Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Synes ikke det var spesielt overbevisende "bevisførsel". Man kan jo like godt si setningen "H*n har et stort brød"... Personlig synes jeg det finnes et enda bedre alternativ enn pupper, nemlig bryst eller bryster. Pupper er som kjent mellomstadiet mellom larve og ferdig insekt. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Vil si at hun har store brød, er en relativt mer vanlig setning en han har et stort brød. Kan dog forstå at jeg ikke overbeviste veldig med dette argumentet Kunne heller vist til diverse sangtekster men orker ikke ta å leteigjennom alle sangene jeg kan tenke meg så tar bare den første jeg kommer på: Freddy- Kødde med Tønsberg; Jeg vet du har store brød og du vet jeg har døgnåpent.. Tviler sterkt på at det er snakk om en mann med to peniser her (vet at det at det at ting nevnes i en sang ikke nødvendigvis er er bevis på hva som er rett og galt, men bare for å vise et eksempel som backer opp ved mitt syn på ordet) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Mens "penisfolket" stort sett ikke har oppgitt noen fødselsdato, hvilket kan tyde på at vi er eldre og mer forsiktige med å gi personlige opplysninger på nett. 8883968[/snapback] Nå er mitt inntrykk på dette (og flere fora) at de fleste yngre og/eller uerfarne forumbrukerne ikke har fødselsdato i profilen sin. Tror ikke det har noe med at det er eldre som er mer forsiktige med å gi personlige opplysninger på nett. Men hvorfor drar du dette inn i diskusjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå