Tunky Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg jobba på Meny. Fikk: 1 stk valgfri Grandiosa, 1 valgfri 1,5-liter brus, valgfri potetgull/chips og en valgfri stor sjokoladeplate. I tillegg kunne kontakten min i Meny si noen ord om åssen jeg jobba hvis jeg søkte sommerjobb eller noe (noe jeg ikke har gjort ) Lenke til kommentar
nymo Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 IKKE KJØP DEG KLÆR PÅ LINDEX BTW,regner med du er over 10 år og forsatt vil ha venner på samme alder 8885985[/snapback] Haha, om man vil kjøpe seg venner, kanskje, men ekte venner driter da hardt i om vennene dems har merkeklær eller ikke :!: Selv fikk jeg et gavekort på 750,- etter en ukes jobbing på et arkitektkontor 8886021[/snapback] Og gavekortet skal brukes på? Tegninger? Lenke til kommentar
nordin Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Jeg jobbet på Rimi i arbeidsuka. Opplevelsen der har faktisk gjort at jeg ikke har hatt lyst til å søke jobb hos noen kolonialforretninger, selv om jeg er midt i "jobbealderen" for den slags arbeid. Jobbet og slet, fikk lite instruksjoner, ingen informasjon om pauser, hvor lunsjsalen var eller noe som helst. Jeg fikk ikke en gang et takk for innsatsen. Satt der som en jævla taper alene i flaskepant-rommet og spiste min egenbetalte lunsj blant ølflasker og fantakorker hver eneste dag. Ble så skuffa at jeg stjal med meg en Twist-pose i sekken min. Skulle faen meg ha robbet hele butikken mens jeg var der. Hadde ikke fått dårlig samvittighet for fem øre. Endret 29. juni 2007 av nordin Lenke til kommentar
Major Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg jobbet på Rimi i arbeidsuka. Opplevelsen der har faktisk gjort at jeg ikke har hatt lyst til å søke jobb hos noen kolonialforretninger, selv om jeg er midt i "jobbealderen" for den slags arbeid. Jobbet og slet, fikk lite instruksjoner, ingen informasjon om pauser, hvor lunsjsalen var eller noe som helst. Jeg fikk ikke en gang et takk for innsatsen. Satt der som en jævla taper alene i flaskepant-rommet og spiste min egenbetalte lunsj blant ølflasker og fantakorker hver eneste dag. Ble så skuffa at jeg stjal med meg en Twist-pose i sekken min. Skulle faen meg ha robbet hele butikken mens jeg var der. Hadde ikke fått dårlig samvittighet for fem øre. 8971873[/snapback] dette var dagens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Lærerene våre gikk rundt og sjekket at alle hadde det greit. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Lærerene våre gikk rundt og sjekket at alle hadde det greit. 8982919[/snapback] læreren min ringte og sa at hun ikke fant bygningen. så det var ingen som skjekket noe.. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jobbet på Rema 1000, på slutten av tida fikk jeg en handlepose full av godteri, 3 cola og en potetgullpose. 8857263[/snapback] Samme her:) jeg jobbet i "slemmestad" husker ikke hva den heter der. Jeg fikk litt mindre en deg:( Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg jobbet på Rimi i arbeidsuka. Opplevelsen der har faktisk gjort at jeg ikke har hatt lyst til å søke jobb hos noen kolonialforretninger, selv om jeg er midt i "jobbealderen" for den slags arbeid. Jobbet og slet, fikk lite instruksjoner, ingen informasjon om pauser, hvor lunsjsalen var eller noe som helst. Jeg fikk ikke en gang et takk for innsatsen. Satt der som en jævla taper alene i flaskepant-rommet og spiste min egenbetalte lunsj blant ølflasker og fantakorker hver eneste dag. Ble så skuffa at jeg stjal med meg en Twist-pose i sekken min. Skulle faen meg ha robbet hele butikken mens jeg var der. Hadde ikke fått dårlig samvittighet for fem øre. 8971873[/snapback] Det der var bare grusomt:S Vi fikk god opplæring etc og på pause rommet var det bailys og jim et eller annet^^ Drikke på arbeidsplassen FTW. Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg fikk også pc Er godt over et år siden, men pcn funker enda.. kjører faktisk bf2 etter en liten skjermkort oppgradering på den Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg jobbet på Rema 1000. Jeg fikk: En smågodt pose, fullstappet En 0.5 L Brus, valgfri En potetgull pose, valgfri En pizza, valgfri Helt greit å jobbe der. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Pleier å få noe gavekort ol. Har ikke lest hele tråden, så vet ikke om du er ferdig eler ei. Jobbet i 8. hos Amobil.no, og meg og en kamerat fikk hver sitt Bluetooth headsett. 9. jobbet jeg på Dolly Dimple's og fikk gavekort på en stor pizza. 10. jobbet jeg hos et datafirma i Oslo, bor i Bergen så var greit. Fikk lønn på arbeidet på kr. 2300 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Da jeg selv var utplassert fikk jeg 200,- for den uka som jeg var utplassert. Men, nå jobbet jeg ved Kværner da. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Fikk godt over 3000 kr jeg Sa jeg ikke skulle ha noen form for betaling, men 3 måneder etter kontakta de meg å spurte etter konto nr. jeg hadde selvfølgelig ikke noe imot litt ekstra penger Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Vi hadde arbeidsuke for ikke så lenge siden. Jeg jobbet på Enter (data butikk) Fikk en liten belønning: 1GB minnepenn og 3 DVD-R 10pack. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jobba i video-sjappe, fikk en gratis film(tok uheldigvis Tolken). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå