Limstift Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hei. For et par dager siden, inntraff et merkelig problem mobiltelefon min, som forøvrig er en Nokia 6630. Ved mottakelse av SMS'er, så vises ikke lenger navnet på avsenderen når jeg mottar meldingen, kun nummeret vises. Dette selvom jeg selvfølgelig har dette nummeret som en kontakt i kontaktlisten. Dette problemet dukket plutselig opp, og jeg har aldri opplevd noe lignende før. Det kan ikke være noe med innstillingene, da jeg hadde ikke har endret på noe da jeg fikk problemet. Noe som også er veldig merkelig, er at navnet på avsenderen av meldingen vises på den første meldingen jeg mottar etter jeg har skrudd telefonen på! Ved den andre meldingen og videre, vises kun nummeret som avsender, ikke navnet, noe som er utrolig irriterende. Jeg har forøvrig over 2000 meldinger i innboksen, men dette skulle da ikke ha noen betydning. Hvis noen har vært borti noe lignende, hadde det vært flott om dere kunne skreket ut! Hvis jeg ikke finner en løsning på problemet, formaterer jeg bare hele telefonen (noe som ikke er blitt gjort siden den var helt ny, og det nærmer seg 3 år siden). På forhånd takk for alle svar. //Limstift Endret 14. juni 2007 av Limstift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå