Szmekken Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hei, er det noen der ute som har prøvd å spille Wii på en Tatung 32" LCD-TV V32MCHK ? Jeg har tenkt å anskaffe meg en slik tv for å spille PS3 og Wii på, men har fått litt skrekken av å spille Wii på en 37" Panasonic. Ikke fordi bildet blir dårlig, men fordi kontrollen funket dårlig. Så har noen erfaring med Wii på denne tven? Endret 13. juni 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei, er det noen der ute som har prøvd å spille Wii på en Tatung 32" LCD-TV V32MCHK ? Jeg har tenkt å anskaffe meg en slik tv for å spille PS3 og Wii på, men har fått litt skrekken av å spille Wii på en 37" Panasonic. Ikke fordi bildet blir dårlig, men fordi kontrollen funket dårlig. Så har noen erfaring med Wii på denne tven? 8854833[/snapback] Tror vel ikke tven har noe med om kontrollen fungerer dårlig? Lenke til kommentar
SwedishChef Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 TVen er vel uvesentil, men pass på at kontrollen virker best 1-3 meter fra sensorbaren, tipper at du kanskje var utenfor dette området noe som er naturlig på en større skjerm. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Altså kanskje det er større tver som er problemet, at siktingen blir mindre presis og stabil. Jeg får omformulere spørsmålet mitt litt Er det noen som kan bekrefte at kontrollene fungerer bra på denne tven, samt komme med noen synspunkter på hvordan bildet blir på denne tven? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Kontrollen fungerer da helt likt uansett? Jeg har spilt Wii både på projektor og 42" plasma (sistnevnte i Nintendos egne lokaler i Oslo før Wii kom ut, skryte skryte). Det blir bare mer nøyaktig og bedre jo større skjerm man har, spør du meg. Har også en 32" Elfunk LCD HD hjemme og det fungerer plettfritt. Blir vanskelig å svare på spørsmålet ditt egentlig. For hvordan pekeren på kontrollen fungerer har kun med sensorbaren å gjøre. Endret 13. juni 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Blir vanskelig å svare på spørsmålet ditt egentlig. For hvordan pekeren på kontrollen fungerer har kun med sensorbaren å gjøre. 8855343[/snapback] Men har du TVen? Hvis ikke skjønner jeg jo godt at du ikke kan svare Jeg vil bare ha det bekreftet/avkreftet av en som har denne TVen, og som spiller Wii på den Endret 13. juni 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg har tven selv og er veldig fornøyd iallefall til xbox 360, har ikke testet vanlig kompositt-bildet med en ps2 eller lignende enda men den funker fint og bildet er VELDIG bra, selv om den koster 5000 Jeg er iallefall kanonfornøyd Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Men har du TVen? Hvis ikke skjønner jeg jo godt at du ikke kan svare Jeg vil bare ha det bekreftet/avkreftet av en som har denne TVen, og som spiller Wii på den 8855369[/snapback] Har ikke TV-en, men har en annen 32" fra Elfunk hvor alt fungerer flott... Tviler på at forskjellen er der egentlig. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg har tven selv og er veldig fornøyd iallefall til xbox 360, har ikke testet vanlig kompositt-bildet med en ps2 eller lignende enda men den funker fint og bildet er VELDIG bra, selv om den koster 5000 Jeg er iallefall kanonfornøyd 8855378[/snapback] Men det lover jo godt, har du testet den med en Wii forresten? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Men har du TVen? Hvis ikke skjønner jeg jo godt at du ikke kan svare Jeg vil bare ha det bekreftet/avkreftet av en som har denne TVen, og som spiller Wii på den 8855369[/snapback] Har ikke TV-en, men har en annen 32" fra Elfunk hvor alt fungerer flott... Tviler på at forskjellen er der egentlig. 8855403[/snapback] Ok, men hvis kontrollen funker fint på en annen 32" flatskjerm er det nok ikke noe problem , takk for hjelpen... Men jeg lurer forsatt på hvordan bildet blir med Wii og komponentkabel på denne tven hvis noen vet... Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har ikke testet wii i det hele tatt jeg, hehe. Scartbildet er iallefall fint, og det går vel på det samme? siden på ps2 tar man kompositt ledningen, samt lyden inn på scart? Har kun testet med parabol-signaler da, men de er iallefall FLOTTE! og hdmi + Vga funker veldig veldig bra lykke til Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Den Tatung TVn er den samme jeg har tenkt å kjøpe meg om en mnd ca har sett den i aksjon med PS3 og jeg må bare få sagt: DAMN! Så bra TV så billig har jeg ikke sett før. Prima! Har ikke PS3 selvsagt, men jeg tipper Wiien min blir bra på den også Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Gleder meg jeg nå :!:, får satse på å få den i hus til sommerferien starter... Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Bare husk at TV bildet ser helt for jævlig ut med fabrikkinnstillingene, så finjustering er et must Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Bare husk at TV bildet ser helt for jævlig ut med fabrikkinnstillingene, så finjustering er et must 8856328[/snapback] Jepp bare PM meg, så kan jeg gi dere som trenger det, de beste instillingene Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Takk det skal jeg gjøre når den tid kommer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå