cypern Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hei Har dette anlegget. Nå har min valp selvfølgelig bitt av den svarte ledningen som sitter på basskassa og mot kontrollsenteret. Noen som vet om man får kjøpt et nytt kontrolsenter til anlegget? J'**** kjipt når alt fungerer bortsett fra den svarte ledningen fra kontrollsenteret til basskassen. Håper dere skjønte hva jeg mente Endret 13. juni 2007 av cypern Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har du prøvd å reparere ledningen selv? Altså fjerne isolasjonen og skjøte sammen ledningen(e) inni dersom de er fargekodede eller på annen måte distinkte om det er flere. Bare å finne fram en saks eller kniv til å forsiktig fjerne isolasjonen, tvinne ledningene sammen, teipe hver ledning for seg selv, og til slutt teipe det hele sammen. Ikke så pent, men du slipper å kjøpe ny kontroll da Lenke til kommentar
cypern Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Kanskje jeg skal prøve det.... eller i alle fall få hjelp til å få fiksa det Men får man kjøpt nytt kontrollsystem? Slik at jeg slipper å kjøpe et helt nytt anlegg.... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Skal du reparere kabelen selv så burde du lodde det uansett, bedre kontakt og tåler mer. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Kontakt Logitech direkte, og forklar problemet. Min erfaring med dem er at dem er veldig villige til å hjelpe deg. Supportnummeret jeg tok kontakt på husker jeg ikke, men jeg fikk det fra netshop der jeg handlet mitt anlegg. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Sikkert billigere å stikke til en lokal repratør av elektronikk.. han kan sikkert sveise sammen ledingene igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå