RolfB Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har hatt masse tröbbel med pcn siste dagene der jeg ikke fikk startet win xp selv om jeg har brukt flere bootdisker osv . Instalerte så win xp på nytt på en annen partisjon (d) for å redde data.Den instalasjonen som ikke botter ligger på c Nå har jeg 2 instalasjoner av win xp pro på en harddisk (har 2 hd). Jeg finner igjen alle dataene på diskene ,men pcn har blitt treg og mange programmer fungerer ikke bla annet microsoft flightsimulator . Av en eller annen grunn er også nedlastninghastigheten blitt veldig treg hadde veldig rask bredbandslinje för jeg måtte reinstalere og nå er den veldig treg. Har nå planer om å instalere enda en gang og nå over den gamle instalasjonen som ikke vil boote opp.Men hva mister jeg egentlig av data bilder filmer osv? Skal instalere på c Mister jeg ting som er lagret på de andre partisjonene d e f g ?? Lenke til kommentar
Redman Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) alt på den stasjonen du instalerer på blir borte. Ellers av de problemene du har så er det vel mangelen på drivere til nettverkskort og at spill er instalert til den andre XPen din. Endret 13. juni 2007 av Redman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå