haarod Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Leter etter sanger med trøkk som jeg kan spille med bare en gitar (det kan jo selvfølgelig være med trommer, vokal osv, men ikke flere gitarer da jeg synes det er vanskelig å tabbe) Skal spille med sangen Sleng inn tips og tabulatur hvis det er mindre kjente sanger Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Tool - Vicarious Er vel kanskje ikke sangen med mest trøkk i, men det er no litt. Den er også ganske gøy å spille Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Definer gjerne "trøkk" så vet vi hva vi skal foreslå. Geir Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Skal prøve Med trøkk mener jeg sanger som gjør at du rett og slett får lyst til å gjøre ett eller annet. De motiverer deg på en måte. Tenk "RATM - Killing in the Name of" Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 enslaved - Havenless trur jeg skal gå fint men er vokal o hele oakka der da men likavel Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hadde jo være greit å antyde stil og sånn. Sanger der du får lyst til å gjøre ett eller annet, kan jo i og for seg være hva som helst. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Tenker vel metal, rock, men det kan være alt mulig. Hør på RATM - Killing in the Name of. Hvordan får den til å føle deg? Du blir litt aggressiv og egentlig litt vill og gira! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Uriah Heep; Easy Living. Den er det trøkk i! Ikke så veldig vanskelig å tabbe heller, forsåvidt. Du nevnte ikke vanskelighetsgrad, så jeg antar du kan å spille litt fort over et kort tidsrom. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 paranoid? er den på 1 gitar`?? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Black Sabbath - War Pigs Black Sabbath - Iron Man White Stripes - Blue Orchid Kjempenkle og masse trøkk Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 CkY - 96 quite bitter beings Kan funke greit med én gitar. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) syns at Megadeth - Duke Nukem Theme er ganske rå jeg da er ikke så vanskelig heller å lære vil jeg tro er trøkk i den, og er en gitar, med den rette gp-fila og Dream Theater - Honor Thy father. problemet er vel at den er sykt vanskelig vil jeg tro, pokkers lang, mye å huske på. men er en gitar da Steve Vai - Bad Horsie har masse trøkk og det tyngste gitarspillet jeg har hørt, og er på en gitar sikkert ganske vanskelig å lære, men men, slenger ut forslag utifra det trådstarter vil ha. En gitar og masse trøkk Endret 17. juni 2007 av Stratosphere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå