Isbilen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 I dag sa det boing da jeg skulle stemme den akustiske stålstrengeren min, så i morgen blir det å shoppe nye strenger (bytter ut hele settet på en gang). Nå er strenger såpass dyrt at jeg ikke orker å eksperimentere så mye med forskjellige sett, og valgene blir derfor ganske trauste (D'Addario, etc). Derfor tenkte jeg at folk kunne si noe om hva slags strenger de har gode erfaringer med her i denne tråden. Jeg trenger noen som tåler å bli stemt mye, siden jeg veksler mellom forskjellige stemminger ganske ofte. En fyr maste fælt om at jeg måtte kjøpe noen Tomastik-strenger (tror jeg det var), de skulle visst være verdens beste. Noen som har prøvd noe slikt? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Martin Marquis is the only choice! Får dei på nettet for 70-80kr pakka. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Kjøpte meg et sett DR-strenger, som jeg aldri har prøvd før. De låter sinnsykt bra. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Huf: Han så etter akustiske strenger... Jeg bruker d'addario .013 og .012 på mine akustiske, men ærlig talt har jeg ikke eksperimentert så mye selv. Jeg skal prøve martin sp .013 når jeg får tilbake yamaha gitaren som en kompis låner. Endret 18. juni 2007 av tronni_87 Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Huf: Han så etter akustiske strenger... Ja? http://www.elixirstrings.com Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 sorryborry jeg så bare på bildet og leste ikke alle modeller. My mistake Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Kjøpte meg et sett DR-strenger, som jeg aldri har prøvd før. De låter sinnsykt bra. 8879130[/snapback] Bra valg det. Aldri prøvd dem på akustisk, men på elgitar og bass er DR det eneste jeg bruker. Pantera Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Det er som om de puster i lyden, i motsetning til det klamme D'addario-helvetet som satt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå