Krom-stag Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hittil har vært helt megasupert å kunne ta bilder, med kvaltitet. Som sagt er jeg nybegynner. Kritikk ønskes Endret 15. juni 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Dette bilde er toppers Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Dette bilde er toppers 8854784[/snapback] Takk Thomas. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Kult bilde, stili nostalgisk feeling. Kunne kanskje prøvd å fått mer område i fokus, kanskje stille deg litt lenger ut fra gjerdet, så skriften blir tydeligere? Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Stilig bilde, med fin kontrast, men jeg ville hatt hele skiltet i fokus, var jeg deg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Artig bilde. Har du gjort noe med det i noe redigeringsprogram? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Artig bilde. Har du gjort noe med det i noe redigeringsprogram? 8862551[/snapback] Photoshop. B/W og litt curves og levels.. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Dette bildet liker jeg. Det at ikke hele skiltet er i fokus gjør bildet bedre, synes jeg. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Dette bildet liker jeg. Det at ikke hele skiltet er i fokus gjør bildet bedre, synes jeg. 8866922[/snapback] Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå