jackson Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Eg vil så Gjerne joine en battleifeld 1942 klan som ikke setter så store krav til spiller har hatt battlefield siden d kom ut og er ikke n00b men heller ikke verdensmester så plis................. Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Start med å henge på Quakenet. Finn deg noen kanaler det skjer ting i og engasjer deg litt. Bli med på neon public kamper og vis at du er en god spiller med små one-man-army tokter og lav Rambo-profil. Et hett tips er #clanbase.bf1942 og #battlefield.no Derfra er det vel bare å titte litt rundt etter klaner som rekrutterer. Et annet lite tips: Folk som spiller i klaner og har gjort det lenge (også i andre spill) hater folk som maser. Vær høflig og sportslig. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 GiS (Gutta i Skauen) tar inn noen få nye medlemmer nå, sjekk siden vår for detaljer, http://www.guttaiskauen2002.tk/ Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 www.tnaclan.com @quakenet - #tna.bf Ta en tikk! tna trenger erfarende medlemmer! Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Anbefaler www.battlefield.no, der er det en del claner som søker folk. Lenke til kommentar
Quasit Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 jeg er også på utkikk etter klan. selv om det ikke er lenge siden jeg fikk spillet, bruker jeg å komme blant de 6 beste på EA's offisielle servere, så jeg tror i hvertfall at jeg har talent. svar hvis dere trenger medlemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå