Mythos Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 De skal jo være veldig fine på det i bærum, hehe. Bor i Bærum nå, og har aldri hørt om det engang.... 8866326[/snapback] Det synes ikke så godt lenger, for nå finner du rike pappagutter over hele landet Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Mutter hadde en gammel Mazda 323 som så vidt hang sammen, den hadde Bærumskilt, tror ikke det innebar noen særlig status akkurat. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Begge disse er jo nevnt i den artikkelen. Nei, les på nytt. Både det jeg skrev og det som står i artikkelen. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) *snip snap* Nei, les på nytt. Både det jeg skrev og det som står i artikkelen. 8870783[/snapback] Skjønner. Var litt kjapp ja Uansett så var det dårlig gjort å informere meg om det, for jeg satt oppe halve natta og fikset på den siden. La til prøveskilt, rallyskilt og militære prøveskilt, fixet masse feil-informasjon samt la til ganske mye (bl. a. oversikt over ambasadenes skilter) Endret 16. juni 2007 av cyclo Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 OT: quote - quote - quote Denne tråden er farlig nære å bli hakkemat pga. DELUXE-quote er jeg redd ... Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Jeg bor i Hønefoss - 1 times kjøring fra Oslo. Og mange fra kommer fra Olso og Bærum for å kjøpe bil her siden det ofte er billigere enn å kjøpe i Oslodistriktet, og drar til Oslo/Bærum for å registrere den. Så mange mener nok at det er status med BR/BP og slike skilter ja. Har også hørt at man får igjen 2500,- mer for bilen ved salg pga av Oslo/bærum skilter EDIT: Var visst enda værre.. Ifølge Statens vegvesen øker bruktprisen på kjøretøyet når bilen er skiltet med BP framfor andre bokstavkombinasjoner. – Bileiere fra hele landet kommer hit for å registrere bilene sine. De hevder det øker bruktprisen med opp til 5.000 kroner og at det ser bedre ut sa Mona Johnsen ved Asker og Bærum trafikkstasjon til Aftenposten i 2001. 50 prosent av de bruktimporterte bilene som har BP-skilt har eiere som ikke bor i Bærum. Endret 16. juni 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå