Gå til innhold

Minnefeil når jeg åpner Office

oddiss

Anbefalte innlegg

Har fått et problem når jeg åpner et av programmene i Office 2007...Når jeg åpner Office word f,eks så kommer det opp en feilmelding om at jeg har for lite minne eller for liten diskplass....Har 2 stk TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2,5 brikker og har kjørt memtest uten og få feilmelding der....

Håper noen vet svar....Takker...... ;)

post-28806-1181758747_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått et problem når jeg åpner et av programmene i Office 2007...Når jeg åpner Office word f,eks så kommer det opp en feilmelding om at jeg har for lite minne eller for liten diskplass....Har 2 stk TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2,5 brikker og har kjørt memtest uten og få feilmelding der....

Håper noen vet svar....Takker...... ;)

8854064[/snapback]

Hvor mye diskplass har du tilgjengelig på disken der du har innstallert Office 2007? Klippet fra System Requirements, og her ser det ut som du trenger min. 1.5GB ledig.

Manufacturer/Publisher Name Microsoft

Operating System Windows Vista | Windows XP SP2 | Windows Server 2003 SP1

Memory Required 512MB or higher recommended for instant search

HardDisk Required 1.5 GB a portion of this disk spaces will be freed after installation if original download package is removed from hard drive

Lenke til kommentar

Nå har det seg at han har kjørt med samme minne samme OS og samme Office pakke tidligere uten noen som helst problemer så jeg tviler vel egentlig på teorien om at det er for lite ram.....Har også godt med plass på harddisken..er vel ca 70 gb ledig plass enda....Har også avinstallert Office pakken flere ganger og slettet alt av mapper som følger med for så og installere Office pakken igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...