Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg på vei med å fikse noe?


Anbefalte innlegg

Om du er på god vei med henne? Nei, det vil jeg faktisk ikke si at du er. Du har jo ikke snakket med henne siden heller. Ta deg sammen gutt, og snakk med henne. Uansett om det er folk der. Du snakker jo med andre venner selv om de er med andre folk også?

 

Og hvorfor må du gi henne noe i det hele tatt? Kan du ikke bare snakke med henne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke så lett som 12 åring, husk de får jentelus ;)

8867206[/snapback]

Jentelus? Har noen faktisk vært redd for det noen sinne? Jeg tror det er et oppdiktetet fenomen, og om du faktisk var redd for jentelus årr du var tolv synes jeg synd på deg.

8869477[/snapback]

 

Jeg husker vi spøkte om det i 1. klassen, men joa, det er nok bare mer en betegnelse på en tilstand 10-12 åringer kan være i.....

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg elsker saluttknall sine tråder. Bestandig tas det opp noe interessant, og like sikkert er det at tråden havner på viddene .. ;)

 

Jeg vil foreslå at saluttknall fremfører et selvskrevet dikt til darlingen. Hvis ikke det smelter hjertet, så kan det i hvert fall hende at hun får tårer i øynene. Uannsett har du da beveget hennes hjerte.

 

Lykke til, min venn!

:)

 

Edit: Leif

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Drit i dikt, drit i blomster, drit i alt som har med gaver å gjøre.

 

 

Gå heller bort å spør om hun vil finne på noe, f.eks gå se en film hjemme hos deg eller hva enn det måtte være. Bare ikke prøv å sjarmer en jente i senk med blomster og dikt før dere har blitt sammen.

 

Og tenk hvis hun ikke liker deg? Hvor mye driter ikke du deg ut da hvis du står der å synger en joike sang imens du står på 1 ben og sjonglerer med blomster. (vet det var å overdrive, men likevel . . .)

 

Er mye enklere å spørre om hun blir med hjem til deg å se på film eller no,

Lenke til kommentar

Jeg ville gitt faen i å gi diktet og jeg ville heller ikke gitt blomster. Dette er ting som gjør tingene så opplagt og så forpliktende og kjedelig at jeg tror du taper mere enn du vinner.

 

Det du derimot KAN gi, er små gaver iblant. Ikke store gaver, det kan du vente med til dere er sammen, men gi små gaver, slike ting som lukter godt (bare ikke blomster), og gi dem med et inntrykk at du bare vil være venn, og ikke noe mere, da tror hun at hun ikke kan få deg, og det gjør det litt mere interessant.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Jeg ville gitt faen i å gi diktet og jeg ville heller ikke gitt blomster. Dette er ting som gjør tingene så opplagt og så forpliktende og kjedelig at jeg tror du taper mere enn du vinner.

 

Det du derimot KAN gi, er små gaver iblant. Ikke store gaver, det kan du vente med til dere er sammen, men gi små gaver, slike ting som lukter godt (bare ikke blomster), og gi dem med et inntrykk at du bare vil være venn, og ikke noe mere, da tror hun at hun ikke kan få deg, og det gjør det litt mere interessant.

8873752[/snapback]

 

Altså, gå forbi henne med en svæææær sjokolade, så spør du om hun vil ha en bit :p (Ikke gi henne for mye)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Spenningen med noe så tøft som diktfremføring er at det kan enten bli den totale fornedrelse, eller seier på alle fronter, som befester saluttknall sin stilling som enten en vanvittig original, eller en patetisk fjomp. innsatsen er høy, og gevinsten kan bli formidabel. Jeg foretok selv et slikt stunt på magefølelse, og vant alle pikehjerter samtidig, men hadde jeg blitt spurt på forhånd, så hadde jeg så klart gått for det trygge. :D

Lenke til kommentar

Seriøst.. Hvis jeg hadde lest et dikt for en jente jeg liker/likte er jeg nesten helt sikkert på at hun hadde sett på meg som en tulling. Dikt, sjokolade, blomster og liknende er så utrolig klisje og noe man gjør for en jente hvis man vet hun liker slike ting eller er sammen med deg! Vær kreativ, finn på noe med henne, kjøp noe som ikke minner om de vanlige romatiske filmene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...