saluttknall Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei! Fikk i går en kompiss til å overrekke en person en liten bukett blomster som jeg hastig kjøpte til henne på vei til skolen. Begynte btw å stusse litt når den samme kompissen som overrakte henne blomstene i friminuttet kom bort til meg med noen blomster han hadde "fått" av henne for å gi til meg. Han mente at hun hadde plukket blomstene og gitt dem til han, men da lurer jeg bare på hvorfor hun ikke kom selv med blomstene. Trur'u det er hun eller tjommien som har plukket disse blomster og trur'u at jeg er på vei? Hilsen saluttknall (useriøse svar vil raporteres så ikke post så veldig useriøst, så er dere snille mot meg). Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ta mot og gi blomster selv, eller går du på barneskolen? Da finner du ut om hun liker deg. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Gjort er gjort, er btw tryggere å sende kompiss, men det er ikke spørsmålet i denne tråden. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du fikk en kompis til å gi henne blomster fra deg, og så lurer du på hvorfor hun ikke ga deg blomster tilbake personlig? Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du fikk en kompis til å gi henne blomster fra deg, og så lurer du på hvorfor hun ikke ga deg blomster tilbake personlig? 8854349[/snapback] Ja, den stusset jeg også over.. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg er bare mer beskjeden enn henne i så henseende. Hun er av dem som gjør ting selv osv og begynte derfor å stusse på om kompissen plukket blomstene på pure f Har ikke sakket med henne siden. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg er bare mer beskjeden enn henne i så henseende. Hun er av dem som gjør ting selv osv og begynte derfor å stusse på om kompissen plukket blomstene på pure f Har ikke sakket med henne siden. 8854646[/snapback] Hun vil jo ikke gjøre det selv hvis ikke du gjør det. Det er jo opplagt.. Hvor gammel er du forresten? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hu ville vell at du skullle ta deg sammen og gjøre noe selv neste gang.. Hu gav deg rett og slett ballen igjen Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Men hvorfor må alltid jeg ha ballen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg er bare mer beskjeden enn henne i så henseende. Hun er av dem som gjør ting selv osv og begynte derfor å stusse på om kompissen plukket blomstene på pure f Har ikke sakket med henne siden. 8854646[/snapback] Hun vil jo ikke gjøre det selv hvis ikke du gjør det. Det er jo opplagt.. Hvor gammel er du forresten? 8854885[/snapback] Er han ikke 13 da? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Men hvorfor må alltid jeg ha ballen? 8855203[/snapback] Fordi det du som er forelska. Det har kommet frem i andre tråder at han er 1314. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Men hvorfor må alltid jeg ha ballen? 8855203[/snapback] Fordi likestillinga suger Alltid dudesa som må fikse.. Men bare snakk med henne, så ordner det seg. Gi henne heller buketten selv neste gang Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Hun er aldri alene. Hun går alltid sammen med en "vennegjeng" på 5 6 jenter. Jeg kan jo ikke bare gå bort til dem og gi henne blomstene og så bli forfulgt av resten av gjengen som spør og spør. Jeg selv har ingen skikkelig vennegjeng som jeg alltid henger med så meg kunne hun fått på tomannshånd. Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hun er aldri alene. Hun går alltid sammen med en "vennegjeng" på 5 6 jenter. Jeg kan jo ikke bare gå bort til dem og gi henne blomstene og så bli forfulgt av resten av gjengen som spør og spør. Jeg selv har ingen skikkelig vennegjeng som jeg alltid henger med så meg kunne hun fått på tomannshånd. 8857063[/snapback] Jo, veit du hva? Det er akkurat da du skal gå å gi blomstene. Ikke tenk på at det er "flaut" eller noe noe slikt! det er det ikke. Fordi hvis du "manner" deg opp til å gi blomstene når hun er med vennegjengen viser det at du har mot og er forelsket i henne. Og en ting til, du kommer ikke til å få noen negative tilbakemeldinger på det jentene sier. Jeg tror dem kommer til å bli positivt overasket. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Kanskje ho rett og slett gjorde litt narr av deg sida du måtte ha ein kompis til å gi blomstene til ho? Men, ville ikkje hatt for store forhåpninger uten at dette blir personlig overlevering av blomster, eller iallfall samtaler med ho! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg tror ikke utveksling av blomster er det beste sjekketrikset som 12 åring, prøv med et par øredobber i stedet. (Det gjorde jeg når jeg var 10-12 år, og vi ble sammen.) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Eller hva med å faktisk ta kontakt med henne, når det tydeligvis er hva du vil? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Eller hva med å faktisk ta kontakt med henne, når det tydeligvis er hva du vil? 8864288[/snapback] Det er ikke så lett som 12 åring, husk de får jentelus Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Men blomster er vakrere, lukter bedre osv. Viktig og ha en personlig stil vet du. Det er enkelt nok å ta kontakt, men finner ikke de rette situasjonene + at hun aldri er alene. Hvordan skal jeg få henne på tomannshånd er mitt spørsmål nå. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Gå bort med en blosterbukket, og ikke gi den til henne men spør om du kan snakke med henne alene! Da vil hun komme siden hun blir nysgjerrig, og da kan du gi henne blomsten og fortelle hva du mener/ det du vil si! Endret 15. juni 2007 av Tommy_Tha_Tiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå