Gå til innhold

Ny skjerm, men kan eg stole på enkelte sider?


Anbefalte innlegg

eg har tenkt å kjøpe ein LG 22" LCD monitor L226WTQ-WF, (https://prisguiden.no/product.php?productId=61540&view=specifications)

 

men komplett har den ikkje inne, og jeg gidder ikkje å vente så lenge så dei seier, ut mnd eller nokke slikt. ka andre sider er pålitelige? her er linken hardware kom med priser på sider: https://prisguiden.no/product.php?p...540&view=prices

 

håper på raske svar, og takk på forhånd :D:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer sterkt på om jeg skal sende min226BW i retur og bestille denne jeg også.

8854258[/snapback]

Det gjør jeg også. Dersom jeg ikke får byttet den, vil jeg kreve at jeg får tilsendt en med S-panel. Har A-panel nå.

 

Ang. hvilke sider som er pålitelige; Jeg tror du trygt kan velge de fleste nettbutikkene som ligger inne med priser i prisguiden. Dersom du vil vite litt mer om butikken, kan det være lurt å se litt på brukernes anbefalinger av butikkene.

Lenke til kommentar
Lurer sterkt på om jeg skal sende min226BW i retur og bestille denne jeg også.

8854258[/snapback]

Det gjør jeg også. Dersom jeg ikke får byttet den, vil jeg kreve at jeg får tilsendt en med S-panel. Har A-panel nå.

 

Ang. hvilke sider som er pålitelige; Jeg tror du trygt kan velge de fleste nettbutikkene som ligger inne med priser i prisguiden. Dersom du vil vite litt mer om butikken, kan det være lurt å se litt på brukernes anbefalinger av butikkene.

8874334[/snapback]

 

 

Skal vel godt gjøres, da S-panelet, slik jeg forstår ikke er å oppdrive lenger.

 

Jeg tror nok litt av min skuffelse er pga overgangen fra CTR, da jeg er vant med CTR sine upåklaglige bildekvalitet og hastighet.

Ang. nin glorie-effekt/ghosting, har jeg fått tilbakemelding fra Samsung, som sier at dette ikke burde oppstå, og at jeg kan ta maskinen til Infocare, om dette vedvarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...