Hagr Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei! Jeg fikk i dag beskjed om at jeg må skaffe meg en laptop til vg1 neste år og trenger noe hjelp angående dette... på desktop segmentet føler jeg meg ganske trygg men laptop derimot kan jeg lite om.. jeg har sett på Acer Aspire AS5613ZWLMi ... Hvordan er denne? er det andre pcer i samme klasse som er bedre til prisen?? Jeg har noen "musts": -2GB ram -C2D CPU -15,4" skjerm (ca) -trådløst nettverkskort (finnes vel på alle i dag?) -120GB harddrive viktigst av alt: et ordentlig grafikkkort! ikke noe intel extreme onboard graphics. helst et som støtter DX10 På forhånd takk Harald Lenke til kommentar
1915 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 ehh ? hvilken linjen går du? alt etter hvilke propgramm du skal kjøre: 1 du har ikke bruk for mere enn en pcn med 40-60 gb hdd. og 1 gb ram holder. og hva skal du med så bra grafikkkort da? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Jeg starter elektro... greia er at det er noe internt som heter 1ela cs crew... dvs. LAN noen timer i uka... Derfor trenger jeg å kunne dra diverse spill. og tro meg. jeg trenger 2GB Endret 13. juni 2007 av Hagr Lenke til kommentar
entonic Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 en compal IFL90(+) eller compal IFT00, begge fra Multicom, skulle duge Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Tusen takk for svar. De ser bra ut alle tre, men de blir muliggens noe over mitt budskjett med 2 gig ram og OS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå