dekar24k Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Heisann! Jeg trenger en erstatning til min Qtek S200 og jeg har funnet ut at WLAN og HSDPA er et must. GPS er en stor bonus, da jeg gjerne vil slippe å ha en ekstern GPS mottaker. Det er også en stor bonus dersom telefonen har QWERTY-tastatur, men dette er ikke ytterst nødvendig. Har jeg noen andre alternativer enn Nokia E90, HTC X7500 og Nokia N95 (sistnevnte er uaktell) ? Håper på et par vettuge svar hehe.. Takker på forhånd for hjelpen! Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Heisann! Jeg trenger en erstatning til min Qtek S200 og jeg har funnet ut at WLAN og HSDPA er et must. GPS er en stor bonus, da jeg gjerne vil slippe å ha en ekstern GPS mottaker. Det er også en stor bonus dersom telefonen har QWERTY-tastatur, men dette er ikke ytterst nødvendig. Har jeg noen andre alternativer enn Nokia E90, HTC X7500 og Nokia N95 (sistnevnte er uaktell) ? Håper på et par vettuge svar hehe.. Takker på forhånd for hjelpen! 8853905[/snapback] Du kan jo forsåvidt sjekke Nokia 6110 Navigator da, har en Nokia N95 selv, er ikke helt fornøyd med GPS-delen men den fungerer bedre enn de fleste skal ha den til. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Har tittet såvidt på den, men Nokia 6110 navigator blir for "enkel". Jeg sender _veldig_ mye e-post i løpet av en dag og er egentlig avhengig av en relativt stor skjerm og en god input-løsning. Jeg er 95% sikker på at jeg går for Nokia E90 nå egentlig. Takker for tipset Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har tittet såvidt på den, men Nokia 6110 navigator blir for "enkel". Jeg sender _veldig_ mye e-post i løpet av en dag og er egentlig avhengig av en relativt stor skjerm og en god input-løsning. Jeg er 95% sikker på at jeg går for Nokia E90 nå egentlig. Takker for tipset 8854103[/snapback] Bare hyggelig Men du, si meg hvordan den er og om den er bra etter du har kjøpt den da Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Har tittet såvidt på den, men Nokia 6110 navigator blir for "enkel". Jeg sender _veldig_ mye e-post i løpet av en dag og er egentlig avhengig av en relativt stor skjerm og en god input-løsning. Jeg er 95% sikker på at jeg går for Nokia E90 nå egentlig. Takker for tipset 8854103[/snapback] Bare hyggelig Men du, si meg hvordan den er og om den er bra etter du har kjøpt den da 8854729[/snapback] Helt klart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå